Onninen avaa Mega Express -myymälän Turun Orikedolle maanantaina 9.4.

Report this content

Onninen avaa uuden Onninen Mega Express -myymälän Turun Orikedolle maanantaina 9. huhtikuuta klo 6.30. Tiloissa on aiemmin toiminut K-Rauta Oriketo.

”Rakensimme modernin Mega Express -myymälän, jossa ammattilaisen asioiminen on nopeaa ja vaivatonta. Laajensimme tarjoamaamme merkittävästi, valikoimissa on uusia tuotteita useita tuhansia. Esimerkiksi työvälineitä on lisätty huomattavasti”, Onninen Express -myymälöiden johtaja Kimmo Huttunen kertoo.

Uudessa myymälässä on tilaa noin 2 000 neliömetriä ja sen valikoimissa on noin 17 000 LVI-, sähkö- ja kylmäalan tuotetta. Myymälän asiakaspalvelusta vastaa kymmenen henkilöä.

Turussa Onnisen Talotekniikka-yksikön tekninen myynti ja Mega Expressin toiminnot muuttavat Orikedolle Fiskarsinkadun myymälästä, joka sulkee ovensa torstaina 29.3. Viikolla 14 eli 3.-6.4. asiakkaita palvelevat Turun Skanssin ja Raision myymälät.

Mega Express Turku Oriketo
Vanha Tampereentie 184, 20380 Turku
Noutomyynti 0204 85 5242
Avoinna: ma–pe 6.30–16.00

Onninen Express Turku Skanssi
Mustionkatu 1
20750 Turku
Noutomyynti 0204 85 9996
Avoinna: ma-pe 7.00–16.00

Onninen Express Raisio
Allastie 4
21200 Raisio
Noutomyynti 0204 85 5248
Avoinna: ma-pe 7.00-16.00
Sijainti kartalla

Onninen Express -myymälät ovat LVI-, sähkö- ja kylmäalan ammattilaisten noutotukkuja, joita on Suomessa yhteensä 51.

LISÄTIETOJA:

Johtaja Kimmo Huttunen, Onninen Express -myymälät, puh. 050 536 5113

Onninen
Onninen tarjoaa kattavan valikoiman tuotteita ja palvelukokonaisuuksia urakoitsijoille, teollisuudelle, infra-alan toimijoille ja jälleenmyyntiasiakkaille. Olemme vahva kumppani yritysasiakkaille ja tavarantoimittajille koko maan kattavan myyntiverkoston, tehokkaan logistiikan ja monikanavaisen asiakaskokemuksen kautta. Olemme toimineet alalla vuodesta 1913. Työllistämme Suomessa noin 1 200 henkilöä ja toimipaikkaverkostomme käsittää 51 Onninen Express -myymälää.

Onninen ja K-Rauta ovat osa K-ryhmän kansainvälistä rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaa. Rakentamisen ja talotekniikan kauppa toimii kahdeksassa maassa ja se työllistää yhdessä K-kauppiaiden kanssa kansainvälisesti yli 18 000 alan ammattilaista. Toimialan vähittäismyynti oli 4,6 miljardia euroa vuonna 2017.

www.onninen.fi
www.kesko.fi