Anni Hiekkanen OP Ryhmän viestintäjohtajaksi

VTM Anni Hiekkanen (46) on nimitetty OP Ryhmän uudeksi viestintäjohtajaksi 10.1.2022 alkaen. Hänen vastuullaan on OP Ryhmän sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä käännöspalvelut.

Viestintäjohtajana Hiekkasen tehtävänä on kehittää OP Ryhmän viestinnän vaikuttavuutta sekä vahvistaa OP:n vetovoimaista yrityskulttuuria ja mainetta.

– Haluamme olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa. Annilla on pitkä kokemus finanssialan viestinnästä sekä pankki- että vakuutuspuolelta. Hänen strateginen osaamisensa ja energinen otteensa tarjoaa meille erinomaisen mahdollisuuden kehittää viestintäämme vastaamaan niin asiakkaidemme kuin koko OP Ryhmän tulevaisuuden tarpeita entistäkin paremmin, sanoo OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio.

Hiekkanen työskentelee tällä hetkellä LähiTapiola-ryhmän viestintäjohtajana. Sitä ennen hän toimi pitkään Nordean lehdistöpäällikkönä ja on työskennellyt myös Ifin viestinnässä.

OP Ryhmän nykyinen viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Tuuli Kousa on irtisanoutunut ryhmän palveluksesta aiemmin tänä syksynä.

OP Ryhmän viestintä, p. 010 252 8719, viestinta@op.fi

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja yli 12 000 työntekijää. Tarjoamme kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Perustehtävämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. www.op.fi