OP:n palveluissa käyttökatkoja tulevana viikonloppuna

OP:n verkkopalveluissa on 12.6.–15.6. huolto- ja päivitystöistä johtuvia käyttökatkoja, joiden aikana useat palvelut ovat poissa käytöstä joko osittain tai kokonaan.

Esimerkiksi op.fi-palvelu, OP-mobiili ja OP-yritysmobiili sekä kassanhallinnan ja verkkomaksamisen palvelut eivät ole käytössä lauantai-illasta sunnuntaiaamuun. Myös muissa palveluissa esiintyy käyttökatkoja viikonlopun aikana.

Korttimaksut esimerkiksi kauppojen ja kivijalkaliikkeiden kassoilla sekä huoltoasemilla toimivat normaalisti. Myös käteisnostot automaateilta ja kauppojen kassoilta toimivat huoltotöiden aikana.

Katkot johtuvat huolto- ja päivitystöistä, joilla varmistetaan paras mahdollinen palvelu OP:n asiakkaille myös jatkossa. Huoltotyöt painottuvat ilta- ja yöaikoihin, jotta niiden vaikutukset asiointiin olisivat mahdollisimman vähäiset.

Seuraavat OP:n palvelut ovat poissa käytöstä la 13.6. klo 23.30 - su 14.6. klo 10.00:

• op.fi-palvelu
  • OP-mobiili
  • OP Saavutettava
  • OP-yritysmobiili
  • Pivo
  • Siirto-maksut
  • Verkko-ostojen tekeminen tililtä tai kortilta ja vahvistaminen Mobiiliavaimella/avainlukulistalla
  • Tunnistautuminen esimerkiksi viranomaisten palveluihin kuten OmaVeroon ja Kelaan
  • Ulkopuoliset palvelut, joissa voit maksaa verkossa OP:n tililtä tai tarkastella OP:n tilitietoja
  • Kassanhallintapalvelut
  • Sähköinen allekirjoitus (allekirjoitus.op.fi)

Myös muissa OP:n palveluissa on osittaisia käyttökatkoja pe 12.6. klo 16.30 – ma 15.6. klo 01.00. Lista kaikista vaikutuksista löytyy osoitteesta www.op.fi.

OP:n viestintä, p. 050 5239904, viestinta@op.fi

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja 12 000 työntekijää. Tarjoamme kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Perustehtävämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. www.op.fi