OP:n palveluissa käyttökatkoja tulevana viikonloppuna

OP:n verkkopalveluissa on 29.–30.8. huolto- ja päivitystöistä johtuva käyttökatko, jonka aikana useat palvelut ovat poissa käytöstä. OP:n palveluissa tehdään loppuvuoden aikana päivitystöitä, joilla varmistetaan laadukkaat palvelut asiakkaille myös tulevaisuudessa.

Esimerkiksi op.fi-palvelu, OP-mobiili ja OP-yritysmobiili sekä kassanhallinnan ja verkkomaksamisen palvelut eivät ole käytössä lauantai-illasta sunnuntaiaamuun. Huolto- ja päivitystyöt painottuvat ilta- ja yöaikaan, jotta niiden vaikutukset asiointiin olisivat mahdollisimman vähäiset.

Korttimaksut esimerkiksi kauppojen kassoilla sekä huoltoasemilla toimivat normaalisti. Myös käteisnostot automaateilta ja kauppojen kassoilta toimivat huoltotöiden aikana.

OP:n palveluissa suoritetaan loppuvuoden aikana huolto- ja päivitystöitä, joilla varmistetaan paras mahdollinen palvelu OP:n asiakkaille myös jatkossa. Tulevista huoltokatkoista tiedotetaan OP:n verkkosivuilla osoitteessa www.op.fi ja muissa asiakaskanavissa.

Seuraavat OP:n palvelut ovat poissa käytöstä 29.8. klo 22 – 30.8. klo 12:

• op.fi-palvelu
  • OP-mobiili
  • OP Saavutettava
  • OP-yritysmobiili
  • Pivo
  • Siirto-maksut
  • Verkko-ostojen tekeminen tililtä tai kortilta ja vahvistaminen Mobiiliavaimella/avainlukulistalla
  • Tunnistautuminen esimerkiksi viranomaisten palveluihin kuten OmaVeroon ja Kelaan
  • Ulkopuoliset palvelut, joissa voit maksaa verkossa OP:n tililtä tai tarkastella OP:n tilitietoja
  • Kassanhallintapalvelut
  • Sähköinen allekirjoitus (allekirjoitus.op.fi)