OP:n verkkopalveluissa huoltotöistä johtuva käyttökatko viikonloppuna yöaikaan

OP:n verkkopalveluissa on 5.–6.11. lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello 22.00–08.00 huolto- ja päivitystöistä johtuva käyttökatko, jolloin OP:n palvelut ovat poissa käytöstä. Huoltotöillä ei ole vaikutusta maksukorttien toimintaan tai käteisnostoihin.

OP:n verkko- ja mobiilipalveluiden huoltokatko alkaa lauantai-iltana kello 22 ja päättyy sunnuntaiaamuna kello 8:aan mennessä. Huoltotyöt liittyvät tietojärjestelmissä tehtäviin muutos- ja ylläpitotöihin, joiden tarkoitus on varmistaa paras mahdollinen palvelu OP:n asiakkaille myös jatkossa.

Huoltotöiden aikana korttimaksut kaupoissa sekä käteisnostot automaateilta ja kaupan kassoilta toimivat normaalisti. Katkon aikana OP:n pankkitunnuksia ei voi käyttää esimerkiksi tunnistautumiseen viranomaisten palveluihin, kuten Omakantaan tai Kelaan.

Seuraavat OP:n palvelut ovat poissa käytöstä 5.–6.11. lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 22.00–08.00:

• op.fi-palvelu
  • OP-mobiili
  • OP-yritysmobiili
  • OP Saavutettava
  • Pivo
  • Siirto-maksu
  • OP Yritystalous
  • Verkkomaksaminen tililtä tai kortilta sekä maksujen vahvistaminen Mobiiliavaimella/avainlukulistalla
  • Tunnistautuminen esimerkiksi viranomaisten palveluihin kuten Omakantaan tai Kelaan
  • Ulkopuoliset palvelut, joissa voit maksaa verkossa OP:n tililtä tai tarkastella OP:n tilitietoja
  • OP Lasku