OP Osuuskunnan hallituksen kokoonpano vuonna 2023

OP Ryhmän keskusyhteisön eli OP Osuuskunnan hallintoneuvosto on 1.12.2022 valinnut jäsenet OP Osuuskunnan hallitukseen toimikaudelle 1.1.–31.12.2023. Hallituksen kokoonpanoon ei tullut muutoksia.

Hallituksessa jatkavat vuonna 2023 kaikki nykyiset jäsenet: Jarna Heinonen (yrittäjyyden professori, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu), Jari Himanen (toimitusjohtaja, OP Suur-Savo), Kati Levoranta (Executive Vice President, kaupallinen ja operatiivinen johtaja, P2X Solutions Oy), Pekka Loikkanen (hallitusammattilainen), Tero Ojanperä (hallituksen puheenjohtaja, Silo.AI), Riitta Palomäki (hallitusammattilainen), Jaakko Pehkonen (rahoitusneuvos; kansantaloustieteen professori, Jyväskylän yliopisto), Petri Sahlström (laskentatoimen ja rahoituksen professori, Oulun yliopisto), Olli Tarkkanen (toimitusjohtaja, Etelä-Pohjanmaan Osuuspankki) ja Mervi Väisänen (markkinoinnin lehtori, Kajaanin ammattikorkeakoulu). Lisäksi OP Osuuskunnan sääntöjen mukaan Timo Ritakallio (pääjohtaja, OP Ryhmä) toimii hallituksen jäsenenä toimiaikanaan.

Hallitus valitsee vuosittain keskuudestaan hallituksen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan sekä valiokuntien jäsenet.

Tarkemmat tiedot hallituksen jäsenistä ovat saatavilla OP Ryhmän verkkosivuilla osoitteessa www.op.fi/op-ryhma/tietoa-ryhmasta/hallinnointi/hallitus.

Lisätiedot:
OP:n viestintä, p. 010 252 8719, viestinta@op.fi