OP Osuuskunnan hallitus on järjestäytynyt ja nimittänyt jäsenet hallituksen valiokuntiin vuodelle 2021

OP Osuuskunnan hallitus on 15.12.2020 valinnut keskuudestaan puheenjohtajat, varapuheenjohtajat ja muut jäsenet hallituksen lakisääteisiin valiokuntiin toimikaudelle 1.1.–31.12.2021. Nykyisiin kokoonpanoihin ei tullut muutoksia.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa kansantaloustieteen professori Jaakko Pehkonen ja hallituksen varapuheenjohtajana yrittäjyyden professori Jarna Heinonen 1.1.2021 alkaen.

OP Osuuskunnan hallituksen valiokuntien puheenjohtajat ja jäsenet 1.1.2021 alkaen ovat seuraavat:

Nimitys- ja palkitsemisvaliokunta

Jaakko Pehkonen, puheenjohtaja
Mervi Väisänen, varapuheenjohtaja
 Kati Levoranta, jäsen
Tero Ojanperä, jäsen

Riskivaliokunta

Pekka Loikkanen, puheenjohtaja
Leif Enberg, varapuheenjohtaja
 Kati Levoranta, jäsen

Tarkastusvaliokunta

Riitta Palomäki, puheenjohtaja
Jarna Heinonen, varapuheenjohtaja
Tero Ojanperä, jäsen

Tero Ojanperän nimitys on edelleen ehdollinen ja riippuu valvovan viranomaisen hyväksynnästä.

OP Osuuskunnan hallituksen kokoonpano ja tarkemmat tiedot hallituksen jäsenistä ovat saatavilla OP Ryhmän verkkosivuilla osoitteessa www.op.fi/op-ryhma/tietoa-ryhmasta/hallinnointi/hallitus.

OP:n viestintä, p. 010 252 8719, viestinta@op.fi

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja 12 000 työntekijää. Tarjoamme kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Perustehtävämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. www.op.fi