OP tuo uuden palvelun toistuvien menojen hallintaan

OP avaa asiakkailleen Toistuvien menojen hallinta -palvelun, jolla voi seurata jatkuvista tilauksista ja sopimuksista muodostuvia kokonaiskustannuksia. Palvelu on maksuton ja se toimii OP-mobiilissa.

Yhä useampia palveluita voi ostaa jatkuvina tilauksina, ja perinteisten sähkösopimusten ja puhelinliittymien rinnalle on viime vuosien aikana noussut muun muassa lukuisia suoratoisto-, äänikirja- ja musiikkipalveluita. OP avaa uuden Toistuvien menojen hallinta -palvelun, joka kokoaa asiakkaan kaikki jatkuvat sopimukset ja tilaukset kustannuksineen yhteen paikkaan. Näin asiakas voi yhdellä silmäyksellä nähdä, kuinka paljon rahaa jatkuviin tilauksiin kuukausittain kuluu.

- Oman talouden hallinnan kannalta voi olla vaikeaa hahmottaa, millainen kokonaissumma tilauksista ja toistuvista menoista muodostuu. Tavoitteenamme on antaa asiakkaillemme mahdollisimman hyvä kokonaiskuva talouden näkymään, ja nyt myös näitä kuluja voi seurata ja hallinnoida OP-mobiilissa entistä helpommin, sanoo OP:n arjen talouden palveluista vastaava johtaja Masa Peura

Toistuvien menojen hallinta on yksi työkalu lisää asiakkaan oman talouden hallintaan. Palvelussa voi myös kilpailuttaa ja irtisanoa tilauksia ja sopimuksia.

Alustatalous tarjoaa monia mahdollisuuksia

OP tuottaa Toistuvien menojen hallinta -palvelun yhteistyössä alustan kehittäneen ruotsalaisen Minna Technologies -yrityksen kanssa. Palvelu on uusin tulokas OP:n kumppaneiden kanssa kehittämien palveluiden perheeseen ja hyödyntää vuonna 2019 voimaan astuneita PSD2-rajapintoja.

- Kuluttajien muuttuvat tarpeet muokkaavat finanssipalveluita. Toistuvien menojen hallinta on esimerkki asiakkaitamme hyödyttävästä uudenlaisesta yhteistyömallista ja askel kohti tulevaisuuden pankkipalveluita. Yhdessä kumppaneidemme kanssa kehitetty taloudenhallinnan palvelukokonaisuus avaa asiakkaillemme täysin uudenlaisia näkymiä arjen talouteen, kertoo Masa Peura.

OP:n viestintä, p. 010 252 8719, viestinta@op.fi

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja 12 000 työntekijää. Tarjoamme kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Perustehtävämme on edistää omistaja-asiakkaidemme ja toimintaympäristömme kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. www.op.fi