Opelin uusi katumaasturimalli saa nimen Opel Crossland X

Opel Mokka X saa ensi vuonna seurakseen täysin uuden mallin, Opel Crossland X:n.

Opelin kompakti katumaasturi Mokka X on löytänyt tiensä kuluttajien sydämiin – sitä on myyty Euroopassa jo yli 600 000 yksilöä. Ensi vuonna se saa rinnalleen uuden katumaasturimallin, Opel Crossland X:n. Uusi, erilainen ja jännittävä nimi sopii auton luonteeseen täydellisesti.

“Asiakkaat haluavat myös B-segmenttiin entistä enemmän tunteita herättäviä automalleja”, kertoo Opelin markkinointijohtaja Tina Müller. ”Crossland X on meidän vastauksemme näihin toiveisiin. Se tarjoaa jännittävää muotoilua ja urbaaniin elämäntapaan sopivia maasturimaisia ominaisuuksia – se on ketterä kaupungissa ja luotettava pitkillä matkoilla. Tämä auto sopii erinomaisesti esimerkiksi niille, jotka haluavat elää maalaiselämää kaupungissa, kasvattavat tomaatteja ja yrttejä kattopuutarhoissaan ja tarvitsevat riittävästi tilaa lapsilleen.”

Katumaasturimallien kysyntä on viisinkertaistunut vuodesta 2010. Opel Crossland X on erinomainen lisä tähän markkinasegmenttiin ja tarjoaa Opelille loistavan kasvumahdollisuuden.

Lisätietoja:

Johanna Laune, Opel PR