Opelin uusi täyssähköinen SUV on nimeltään Frontera

• Uusi SUV laajentaa modernin saksalaisen automerkin täyssähköistä mallistoa
  • Paluu tulevaisuuteen: Opel esittelee tänä vuonna uuden mallin nimeltä Frontera
  • Opel näyttää ensimmäiset kuvat ja lisätiedot uudesta Fronterasta tulevien viikkojen aikana

Opel palauttaa Frontera-nimen mallistoonsa vuonna 2024. Nimi tekee uuden tulemisen täysin uuden SUV-mallin yhteydessä. Myöhemmin tänä vuonna esiteltävä uusi Frontera on hauskuutta täynnä oleva auto, johon on ripoteltu lukuisia nerokkaita ja käytännöllisiä toimintoja. Se myös edustaa uutta ja aiempaa rosoisempaa tulkintaa Opelin ”bold and pure” -muotoilufilosofiasta. Frontera on myös ensimmäinen tuotantoon tuleva Opel, jossa käytetään uutta Opelin uutta Blitz-logoa. Uusi Frontera on saatavilla täyssähköisenä heti lanseerauksestaan lähtien.

Opelin toimitusjohtaja Florian Huettl: “Frontera sopii erinomaisesti uuden ja jännittävän SUV-mallin nimeksi. Autolla on itsevarma luonne, ja uutuus kohdistetaan suoraan markkinan ytimeen.”

Uusi Opel Frontera tarjoaa runsaasti tilaa ja muunneltavuutta – näin ollen se vetoaa niin aktiivisiin lifestyle-ihmisiin kuin perheisiin. Uutuus jatkaa Opelin pitkää perinnettä tuomalla saavutettavaa liikkumista laajalle asiakaskunnalle houkuttelevaan hintaan.

Uuden Fronteran täyssähköversio ja myös myöhemmin tänä vuonna esiteltävä seuraavan sukupolven Grandland ovat merkittävä askel Opelin muutoksessa kohti täyssähköistä saksalaista automerkkiä. Tämän jälkeen Opel tarjoaa vähintäänkin yhden täyssähköversion jokaisesta mallistaan.

Opelin täyssähköinen mallisto on tänä päivänä todella kattava: se pitää sisällään Corsa Electricin, Mokka Electricin ja Astra Electricin sekä tilavana perhefarmarina että 5-ovisena viistoperänä. Lisäksi mallistoon kuuluvat Combo ja Zafira Electric -tila-autot ja hyötyajoneuvomallistoon uudet Combo Electric-, Vivaro Electric- ja aivan uutena Movano Electric -täyssähköversiot.

Lehdistöyhteys:
Max Lange