• Open2Europe/

Neolane raportoi merkittävät liikevaihdon voitot vuoden 2011 ensimmäisellä puoliskolla ja saa uuden hallitusjäsenen

Neolanen liikevaihto kasvoi 70 % vuoden 2011 ensimmäisellä puoliskolla ja ilmoittaa nyt Eric Schnadigin liittyvän yhtiön hallitukseen.

Kööpenhamina, 17. elokuuta 2011 – Dialogimarkkinointiteknologian toimittaja Neolane ilmoittaa tänään, että Unican entinen johtotason jäsen Eric Schnadig on littynyt Neolanen hallitukseen. Schnadig liittyy Neolanen lautakuntaan samalla kun yhtiö raportoi ennätyksellisen tulojen ja asiakasmäärän kasvun vuoden 2011 ensimmäisellä puoliskolla. Markkinoiden laajentuminen ja asiakkaiden menestyminen auttoivat Neolanen liikevaihdon 70 % kasvuun vuoden 2011 ensimmäisellä puoliskolla edellisvuoden samaan ajanjaksoon verrattuna. Neolane on nyt johtava integroidun markkinointiviestinnän tuotealustan tarjoaja ja jatkaa kasvuaan lisäämällä uusia asiakkaita maailmanlaajuiseen asiakaskuntaansa. Uusia asiakkaita ovat nyt mm. kirjakauppa barnesandnoble.com, kosmetiikkavalmistaja Clarins Group, kuntosaliketju Club Med ja kustannusryhmä Macmillan Publishing Group. Schnadigilla on laaja johtotason kokemus teknologiayritysten rakentamisesta ja johtamisesta nopean kasvun markkinoilla. Schnadig oli aiemmin Unica Corporationin maailmanlaajuisen myynnin ja liiketoiminnan kehittämisen varatoimitusjohtaja. Hänen johdollaan liikevaihto kasvoi kolmesta miljoonasta dollarista yli 125 miljoonaan dollariin ennenkuin IBM osti yrityksen vuonna 2010 noin 480 miljoonalla dollarilla. ”Neolane kiinnostaa, koska yhtiöllä on korkealaatuinen johtoryhmä, se kasvaa nopeasti, niittää menestystä kohdemarkkinoilla ja koska uskon, että minulla voi olla kyky vaikuttaa myönteisesti yrityksen suuntaan”, Schnadig sanoo. ”Vietettyäni yli kymmenen vuotta alalla, haluan hyödyntää kokemuksiani ja suhteitani, joiden avulla Neolane voi toteuttaa mahdollisuuksiaan kasvuun ja rahoitukseen.”Ennen Unicaa, Schnadigilla oli myynnin ja markkinoinnin virka Kekan Systems Corporation:lla, missä hän auttoi tulojen kasvussa 10 miljoonasta dollarista yli 300 miljoonaan dollariin. mikä johti 1,5 miljardin dollarin yrityskauppaan Lucent Technologies:n kanssa. Hän toimii tällä hetkellä toimitusjohtajana Tervelassa, joka on nopeasti kasvava korkean suorituskyvyn tiedonsiirtoinfrastruktuurin toimittaja hajautetuille sovelluksille. ”Eric tuo runsaasti alan asiantuntemusta ja tietoa nopeasti kasvavista markkinoista Neolanen hallitukseen”, sanoo Stephane Dehoche, Neolanen toimitusjohtaja. ”Koska Neolane kasvaa tällä hetkellä merkittävästi, on ajankohta täydellinen Ericin kaltaisen taustan omaavan henkilön lisäämiseksi tiimiimme. Toivomme, että voimme hyödyntää hänen arvokasta tuntemustaan markkinoinnin ekosysteemistä kun työskentelemme liiketoimintamme lisäämiseksi.”
Lisätietoja Neolanesta ja ohjelmistojen kuvakaappauksia saa alla olevilta yhteyshenkilöiltä:Lehdistökontakti:Open2EuropeIna Sohlberg+33 (0)1 55 02 14 58i.sohlberg@open2europe.comNeolane kontakti:Franck Attia+45 3965 2130franck.attia@neolane.comNeolane lyhyestiNeolane on ohjelmistoyritys, joka tarjoaa asiakasdialogiin perustuvaa markkinointiteknologiasovellusta, jonka avulla yritykset voivat luoda ja ylläpitää vuoropuhelua asiakkaan kanssa tuottoja ja markkinoinnin tehokkuutta lisäten. Kun sähköposti ja inbound- sekä outbound-viestinnän kanavat yhdistetään yhdeksi ainoaksi koodi-pohjaiseksi ohjelmistoalustaksi, markkinoijat saavuttavat tuloksia ennätysajassa. Neolanen ohjelmistoalustaa on helppo ja hauska käyttää sekä satunnaisesti että tehokäytössä. Neolanen ratkaisu auttaa asiakkaita uusiin viestinnän haasteisiin sopeutumisessa ja niiden hyödyntämisessä kilpailijoita nopeammin. Neolanen ohjelmistoja käyttää yli 300 maailman johtavaa yritystä kuten Sony Music, Alcatel-Lucent, Orange, Sears Canada ja Sephora. Lisätietoja osoitteessa www.neolane.com.Copyright © 2011 Neolane, Inc. All Rights Reserved.All other brand names, product names, or trademarks belong to their respective holders.

Ina Sohlberg

i.sohlberg@open2europe.com

Om Neolane
Neolane tilbyr den eneste konversasjonelle markedsføringsteknologien som gjør det mulig å bygge og opprettholde varige one-to-one kundedialoger. Ved bruk av denne teknologien vil selskap oppnå økt inntekt og optimalisert markedsføringseffektivitet. Takket være programvareplattformens evne til å håndtere e-post samt samle innkommende og utgående kanaler, ser markedsførere resultater på rekordtid. Neolane er enkel i bruk for ferske så vel som for drevne brukere. I tillegg er Neolanes kunder i stand til å tilpasse seg nye utfordringer knyttet til markedsføring og å utnytte nye forretningsmuligheter raskere enn sine konkurrenter. Mer enn 300 internasjonale storkunder har satt sin lit til Neolane, deriblant Sony Music, Alcatel-Lucient, Orange, Sears Canada og Sephora. Besøk www.neolane.com.