Konkaripalvelusta erityisosaamista projekteihin

Report this content

Operaria on kehittänyt yritysten tarpeisiin uuden henkilöstöpalvelun mallin, jossa kovat ammattilaiset ja tilapäinen resursointitarve kohtaavat. Konkaripalvelun kautta erittäin kokeneet tai poikkeuksellista asiantuntemusta hankkineet työntekijät vuokrataan määräaikaisiin suorituksiin joko yksittäin tai tiimeinä.

Palvelu täydentää Operarian perinteisiä henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalveluita projektikohtaisilla erikoisosaamispalveluilla.

Operaria hakee ja välittää toimeksiantoihin kannuksensa ansainneita työikäisiä, joilla on täsmällisiä erikoistaitoja tai laaja-alaista ammattitaitoa suoriutua haasteellisista määräaikaisista tehtävistä taloushallinnon, myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijoina, päälliköinä ja johtajina.

Konkareita tarvitaan erityisesti yritysten muutostilanteissa tai kehittämisvaiheissa, resurssipulan lievittäjinä, tiimin muodostajina tai projektien vastuullisina vetäjinä. Toimeksiantojen pituudet vaihtelevat kuukausista vuosiin.

Erityisosaaminen voi olla kokemusta erikokoisista yrityksistä, eri toimialoilta tai ulkomaankomennuksista, erityisen hyvää kielitaitoa, ammattisanaston, tietojärjestelmien tai menetelmien tuntemusta. Se voi olla syvällistä osaamista esim. hankinnoista, projekteista, markkina-alueiden tuntemuksesta tai lobbausverkoston hallinnasta.

-Tyypillisesti yrityksiin haetaan suoritepohjaista projektinomaista osaamista sellaisiin tilanteisiin, jotka tapahtuvat harvoin ja joihin talon sisältä ei ole joko irrottaa tai kouluttaa resurssia, kertoo Paula Peltolin Operariasta.

-Erityisasiantuntijat ovat harvoin työttöminä, joten sopivan henkilön rekrytoiminen sopivaan hintaan sopivaksi ajaksi olisi normaalisti työlästä. Meillä on kasvava reservi ihmisiä, jotka ovat todella kovia ammattilaisia ja jotka haluavat itse säädellä työn ja vapaa-ajan tasapainoa työskentelemällä vain määräaikaisissa tehtävissä.

Lisätiedot:
Paula Peltolin +358 50 4110829, paula.peltolin@operaria.fi

Operaria on suomalainen henkilöstöpalvelualan yritys, jonka erityisosaamista ovat talouden, myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten rekrytointi ja asiantuntijavuokraus. Katso www.operaria.fi

Avainsanat: