• OpusCapita/

OpusCapita Group Oy:n Customer Service & Operations -liiketoiminnan digitoinnin Suomen tuotantoyksikön yt-neuvottelut päättyneet

OpusCapita Group Oy:n 21.5.2015 käynnistämät yt-neuvottelut Customer Service & Operations, Suomen digitointituotantoyksikön toimintojen uudelleenjärjestämiseksi on saatu päätökseen 16.6.2015.

Neuvottelujen lopputuloksena vähennystarve tuotannollisin ja taloudellisin perustein on enintään 15 vakituista henkilöä, ja vähennykset toteutetaan irtisanomisin ja mahdollisin eläkejärjestelyin.  Yhteistoimintaneuvotteluiden alkaessa niiden arvioitiin johtavan enintään 21 työsuhteen päättymiseen. Muutokset toteutetaan 2016 loppuun mennessä.

OpusCapitan muiden Customer Service & Operations Suomen yksiköiden henkilöstö sekä OpusCapitan muu henkilöstö Helsingissä eivät kuuluneet neuvottelujen piiriin.

Petteri Heikinheimo, senior vice president, Customer Service & Operations

puh. 050 364 4597, petteri.heikinheimo@opuscapita.com

Sara Hokkanen, viestintäpäällikkö, OpusCapita Group Oy

puh. 040 342 6261, sara.hokkanen@opuscapita.com