OpusCapita ja PrimeRevenue vapauttavat varoja toimitusketjun PK-yrityksille

Strateginen kumppanuus tuottaa ensiluokkaisia toimittajarahoitusratkaisuja pohjoismaisille yrityksille

OpusCapita ja PrimeRevenue ovat sopineet strategisesta kumppanuudesta. OpusCapita on johtava Purchase-to-Pay ja Order-to-Cash -palveluiden toimittaja, ja PrimeRevenue toimittaa käytetyintä käyttöpääoman rahoitusratkaisualustaa. Toimittajarahoitukselle on huomattavaa kysyntää Pohjoismaissa, ja PrimeRevenuen tuoteperhettä hyödyntämällä OpusCapita voi tarjota ainutlaatuisen valikoiman monirahoitteisia toimittajarahoitusratkaisuja sitä tarvitseville.

”Uusi toimittajarahoitustarjontamme optimoi sekä ostajan että myyjän käyttöpääoman ja auttaa molempia osapuolia varmistamaan, että niillä on tarvittaessa likvidejä varoja käytössään”, kertoo Miikka Savolainen, OpusCapitan toimittajarahoituksesta vastaava johtaja. ”Valitsimme PrimeRevenuen toimittajarahoituskumppaniksemme siksi, että se on toiminut alan suunnannäyttäjänä jo useamman vuoden ajan”.

”Kumppanuus PrimeRevenuen kanssa tuo OpusCapitan asiakkaiden ulottuville maailmanlaajuisen alustan pankkien ja muiden rahoittamien toimittajaketjuratkaisujen käsittelyyn. Lisäämällä PrimeRevenuen toimittajarahoitusalustan OpusCapitan Procure-to-Pay -ratkaisuun OpusCapitan asiakkaat voivat kasvattaa ostaja- ja toimittajaverkostonsa arvoa”, kertoo Dan Juliano, Senior Vice President, Business Development and Product, PrimeRevenue, Inc. ”Yhdistelmäratkaisun ansiosta OpusCapita voi tuoda lisäarvoa asiakkaidensa verkostoihin mahdollistamalla optimaalisen käyttöpääomarahoituksen niiden tuhansille ostajille ja toimittajille.”

”OpusCapita on käynnistänyt Suomen ensimmäisen mittavan toimittajarahoitusohjelman”, Miikka Savolainen lisää. ”Näin laajaa rahoitusratkaisua, johon sisältyy satoja toimittajia, ei ole ennen nähty Pohjoismaissa. Ratkaisu on mahdollinen OpusCapitan kehittyneiden toimittajarahoituspalveluiden ja PrimeRevenuen alustan ansiosta”.

Miikka Savolainen, OpusCapita Group Oy, puh. 040 753 6484 , miikka.savolainen@opuscapita.com

Oana Leventi-Perez, PrimeRevenue, Inc., puh. +1-678-368-2583, oleventiperez@primerevenue.com

OpusCapita
OpusCapita nostaa taloushallinnon prosessit uudelle tasolle. Keskitymme 2 300 asiantuntijamme voimin kehittämään Purchase-to-Pay ja Order-to-Cash -prosesseja, joissa ohjelmistot, alihankinta ja palvelut yhdistyvät markkinoiden parhaaseen toimitusmalliin. Toimimme yhdeksässä maassa, palvelemme yli 11 000 asiakasta ja ohjelmistojemme loppukäyttäjiä on yli 50 eri maassa. OpusCapitan liikevaihto oli 260 miljoonaa euroa vuonna 2014. OpusCapita on osa Posti Group -konsernia ja sen pääkonttori on Suomessa.
www.opuscapita.com

PrimeRevenue
PrimeRevenue käsittelee yli 90 miljardin Yhdysvaltain dollarin arvosta tapahtumia yli 17 000 asiakkaalle yli 50 maassa. Yhtiö hoitaa maailman suurimpiin kuuluvia toimittajarahoitusohjelmia. PrimeRevenuen pääkonttori on Atlantassa ja sillä on toimipisteitä ympäri maailmaa. Yhtiö tarjoaa OpenSCi-tuoteperheensä kautta rahoitusvaihtoehtoja, joiden avulla yritykset voivat parantaa toimintansa hallintaa ja joustavuutta ja siten optimoida käyttöpääomaa, alentaa kustannuksia ja vähentää riskejä rahoituksen toimitusketjussaan. Lue lisää: