OpusCapitalle merkittävä sopimus tunnetun mediayhtiön kanssa Suomessa

Taloushallinnon automatisointiin ja palveluratkaisuihin erikoistunut OpusCapita on solminut 30.6.2014 tunnetun mediayhtiön kanssa sopimuksen laskunvälityksestä Suomessa. Sopimuksen arvo on noin 1,6 miljoonaa euroa seuraavien kolmen vuoden aikana.

”Kyseinen media-alan toimija on pitkäaikainen kumppanimme kassanhallintaan liittyen. Olemme iloisia siitä, että meidät valittiin kumppaniksi kehittämään laskutusratkaisua yhtiön muuttuviin tarpeisiin. Digitaalisen liiketoiminnan merkityksen kasvaessa sitoudumme kasvattamaan yhtiön laskutuksen sähköisyysastetta sekä kehittämään saatavienhallinnan automatiikkaa”, kertoo varatoimitusjohtaja Petri Karjalainen OpusCapitalta.

Petri Karjalainen, varatoimitusjohtaja, OpusCapita Group Oy puh. +358 407 416 041, petri.karjalainen@opuscapita.com

OpusCapita virtaviivaistaa taloushallinnon prosesseja automatisointi- ja ulkoistuspalveluina yli 10 000 asiakasyritykselle yli 50 maassa. Toimimme yhdeksässä Euroopan maassa ja meillä on 2100 työntekijää. Vuonna 2013 liikevaihtomme oli 263 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme on Espoossa ja olemme osa Itella-konsernia.

Petri Karjalainen, varatoimitusjohtaja, OpusCapita