PAULA CARLSTEDT OPUSCAPITAN SUOMEN MAAJOHTAJAKSI

OpusCapita vahvistaa läsnäoloaan kotimarkkinoillaan nimittämällä Suomeen maajohtajan. Tehtävään on nimetty Xeroxin Suomen toimitusjohtaja Paula Carlstedt. Hän aloittaa OpusCapitalla 20. heinäkuuta.

Paula Carlstedtillä on taustallaan merkittävä ura Xeroxilla, sekä kotimaisissa että kansainvälisissä tehtävissä. OpusCapitan maajohtajana hän pääsee hyödyntämään laajaa myyntikokemustaan ja toisaalta kykyään luoda toimivia kontaktiverkkoja yli organisaatiorajojen.

”OpusCapita on talousprosessien edelläkävijä. Tavoitteenamme on kasvaa erityisesti globaalisti, mutta kotimaan markkinat ovat yhtiömme tärkeä tukijalka. Paulalla on vahvaa näyttöä tuloksellisesta myynnin johtamisesta ja erilaisten verkostojen rakentamisesta. Olen iloinen, että saamme hänet mukaan OpusCapitan tiimiin”, kertoo OpusCapitan vt. toimitusjohtaja Ossi Pohjola.

Paula Carlstedtin mukaan tilaisuus siirtyä OpusCapitan maajohtajaksi oli erittäin kiinnostava ja houkutteleva:

”OpusCapitalla on valtava potentiaali niin kotimaassa kuin globaalilla areenalla, ja tahdon olla mukana rakentamassa uutta Suomesta lähtöisin olevaa menestystarinaa ”, Paula Carlstedt toteaa.

OpusCapita kehittää ja automatisoi talous-, hankinta- ja dokumentointi-prosesseja. Tavanomaisimpien talousprosessien lisäksi yhtiö on tuomassa Suomeen mm. PK-yritysten rahoitustilannetta helpottavaa toimitusketjun rahoitusratkaisua, ja on ohjelmistorobotiikan johtavia kehittäjiä maassamme.

Sara Hokkanen, viestintäpäällikkö, OpusCapita
sara.hokkanen@opuscapita.com, puh. 040 342 6261