Tuomas Itkonen OpusCapitan ulkoistuspalveluiden johtoon

OpusCapita on nimittänyt Tuomas Itkosen yhtiön Finance and Accounting Outsourcing (FAO) liiketoiminnan uudeksi johtajaksi. Itkonen ottaa vastuulleen yhtiön koko taloushallinnon ulkoistuspalvelut. Aiemmin hän on toiminut talousjohtajana mm. Altialla, Alma Medialla ja Oriola-KD:llä. Uudessa tehtävässään Itkonen aloitti 10. marraskuuta 2015.

”Kiinnostus taloushallinnon ulkoistuspalveluita kohtaan on kasvussa. Näillä palveluilla haetaan erityisesti kustannustehokkuutta ja lisää asiantuntijaresursseja organisaatioiden käyttöön. On mahtavaa saada Tuomas mukaan joukkoomme. Hänelle on kertynyt vahvaa näkemystä eri organisaatioista ja laajaa osaamista toimialalta, ja hän tulee varmistamaan, että asiakkaillamme on käytössään paras mahdollinen taloushallinnon palveluvalikoima,” sanoo OpusCapitan toimitusjohtaja Patrik Sallner.

Itkosella on laajaa kokemusta taloushallinnon ja talousjohtajan näkökulmista, myös kansainvälisiltä markkinoilta.

“Olen erittäin innostunut ottaessani vastaan uudet tehtäväni OpusCapitalla, joka on alan edelläkävijä ja suomalainen toimija kansainvälisillä markkinoilla. Uskon, että yhdistämällä oman taustani ja kokemukseni OpusCapitan osaamiseen ja kykyihin, pystymme tuottamaan erinomaisia ratkaisuja ja palveluita asiakkaillemme,” kertoo OpusCapitan Tuomas Itkonen, Senior Vice President, FAO Business Unit.

Lisätietoja:

Patrik Sallner, toimitusjohtaja, OpusCapita
Patrik.sallner@opuscapita.com, +358 40 544 3441

Karoliina Haikonen, Marketing and Communications Director, OpusCapita
karoliina.haikonen@opuscapita.com, +358 44 3455 554

OpusCapita nostaa taloushallinnon ja hankinnan prosessit uudelle tasolle. Keskitymme 2300 asiantuntijamme voimin kehittämään Purchase-to-Pay ja Order-to-Cash -prosesseja, joissa ohjelmistot, alihankinta ja palvelut yhdistyvät markkinoiden parhaaseen toimitusmalliin. Toimimme kahdeksassa maassa, palvelemme yli 11 000 asiakasta ja ohjelmistojemme loppukäyttäjiä on yli 50 eri maassa. OpusCapitan liikevaihto oli 260 miljoonaa euroa vuonna 2014. OpusCapita on osa Posti Group -konsernia ja sen pääkonttori on Suomessa. www.opuscapita.com