Oriola Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

Oriola Oy  Pörssitiedote  27.2.2024 klo 13.00

Oriola Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu

Oriola Oyj on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2023. Oriolan vuosikertomus koostuu seuraavista osioista: liiketoimintakatsaus, vastuullisuusraportti, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti, hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös.

Vastuullisuustiedot on laadittu GRI Universal Standards 2021 -version mukaisesti. Ympäristötiedot ovat riippumattoman kolmannen osapuolen varmentamia (rajoitettu varmuus).

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu myös erillisinä julkaisuina yhtiön verkkosivuilla.

Oriola julkaisee hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty iXBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab on toimittanut riippumattoman tilintarkastajan kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien Oriola Oyj:n laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen varmennustoimeksiantostandardin ISAE 3000 mukaisesti.

Vuosikertomus ja ESEF-tilinpäätös löytyvät tämän tiedotteen liitteinä ja ovat saatavilla myös yhtiön verkkosivuilla osoitteessa: https://www.oriola.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/.

Yhteydenotot:
sähköposti: mikael.wegmuller@oriola.com