Oriolan uusi toimitusjohtaja Robert Andersson aloittaa 12.2.2018

Oriola Oyj:n lehdistötiedote 12.12.2018 klo 09.00

Oriolan uusi toimitusjohtaja Robert Andersson aloittaa 12.2.2018

Joulukuussa uudeksi konsernin toimitusjohtajaksi nimitetty Robert Andersson aloittaa Oriolassa 12.2.2018. Andersson siirtyy Oriola-konsernin toimitusjohtajaksi Telialta, missä hän toimi Senior Vice President and Head of Corporate Holdings -roolissa.

”Olen erittäin iloinen päästessäni aloittamaan Oriolan toimitusjohtajana. Ensimmäisten viikkojeni aikana aion kiertää läpi eri toimipisteet sekä tutustua organisaation toimintaan, uusiin kollegoihini ja sidosryhmiimme. Meillä on edessä mielenkiintoinen ja työntäyteinen vuosi", kertoo Andersson.

Robert Andersson työskenteli Telia-konsernin johtoryhmässä vuodesta 2012, ensin TeliaSoneran toimitusjohtajana vastaten Suomen liiketoiminnoista ja vuodesta 2013 Euroopan toimintojen johtajana vastaten Pohjoismaiden ja Baltian toiminnoista Ruotsia lukuun ottamatta, sekä Espanjan Yoigosta. Ennen Teliaa hän työskenteli useissa kansainvälisissä johtotehtävissä Nokiassa.

Lisätietoja:

Robert Andersson, toimitusjohtaja, puh. 010 429 2109, robert.andersson@oriola.com
Tuula Lehto, viestintäjohtaja, puh. 040 5885 343, tuula.lehto@oriola.com

Lataa kuva