• Oriola Oyj/

Oriola Oyj  Pörssitiedote  31.1.2024 klo 9.00

Ruotsin kilpailuviranomainen siirtyy II-vaiheen käsittelyyn Oriolan Svensk dos AB:n myyntiä Apotekstjänst Sverige AB:lle koskevassa tarkastelussaan.

Oriola tiedotti 13.10.2023 koko Svensk dos AB:n osakekannan myynnistä Apotekstjänst AB:lle. Lisäksi Oriola tiedotti, ettei se ollut tunnistanut mahdollisuuksia liiketoiminnan palautumiselle lähitulevaisuudessa vallitsevan tarjousmarkkinarakenteen ja -dynamiikan takia. Tästä syystä Oriola on päättänyt luopua annosjakeluliiketoiminnasta Ruotsissa.

Oriola arvioi tällä hetkellä saatavilla olevan tiedon perusteella, että kauppa toteutuu vuoden 2024 toisen neljänneksen aikana.

Oriola julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2023 perjantaina 16.2.2024. Julkaisua edeltävän hiljaisen kauden vuoksi Oriola ei kommentoi asiaa enempää.