Keskimaa avaa S-market Korpilahden pihaan ABC-automaattiaseman

Osuuskauppa Keskimaa avaa Korpilahden S-marketin yhteyteen ABC-automaattiaseman 14.6. ABC-automaattiaseman myötä muodostuu korpilahtelaisille, kesäasukkaille että ohikulkijoille entistä kattavampi palvelukokonaisuus.

- On hienoa, että voimme nyt palvella sekä oman kylän ihmisiä että kesäasukkaita entistä paremmin. On tärkeää, että Keskimaa kehittää Korpilahtea ja sen keskustaa tuomalla polttonestekaupan peruspalvelut osaksi keskustan palveluja, marketpäällikkö Johanna Kupari kertoo.

- Polttoneste on asiakasomistajillemme tärkeä perushyödyke, jonka ostamisen mahdollisuus omasta kaupasta omalla paikkakunnalla on asiakasomistajillemme tärkeää. Sijainti S-marketin yhteydessä on puolestaan luontevaa asioinnin sujuvuuden näkökulmasta. Auton tankkaus ruokaostosten yhteydessä lisää asioinnin helppoutta, kertoo toimialajohtaja Heikki Tervanen

ABC-automaattiaseman myytävät polttonestetuotteet ovat Be95, Be98 ja Smart Diesel. Maksuvälineinä asemalla käyvät yleisimmät kortit joko perinteisesti maksuautomaattia käyttäen tai mobiilimaksamisena uuden ABC-mobiilin kautta.

Aseman rakentamisessa hyödynnettiin Vaajakoskelta puretun aseman huollettuja jakelulaitteistoja ja säiliötä. Rakentamisen yhteydessä kiinteistö liitettiin kaukolämpöön ja piha-alueelle tehtiin parannuksia.

ABC-automaattiaseman avajaisia vietetään Korpilahdella 14.-16.6.2018. Avajaisten aikana on asiakkaille mm. polttoainetarjouksia.

Toimialajohtaja Heikki Tervanen, 050 593 5764

Marketpäällikkö Johanna Kupari, 040 572 6567