Anna-lehden 3D-jouluelämys tuo iloa ja valoa Helsinkiin

Anna-lehti, Sokos ja Mural Media tuottavat ensimmäistä kertaa maailmassa tässä mittakaavassa elämyksellisen 3D-valoshown. Joulun ihanimmat lahjaideat projisoidaan näyttävästi ja mieleenpainuvasti Helsingin Sokos-tavaratalon seinälle. 3D-valoshow luo ennennäkemättömän visuaalisen elämyksen katsojalle.

3D-elämyksen pohjana on Sokoksen joulukatalogi, joka ilmestyy toimitettuna liitteenä Anna-lehdessä. Liitteen sisältö herää eloon ainutlaatuisella tavalla. Mukana olevia valovoimaisia kotimaisia brändejä sekä ylellisiä maailmanmerkkejä vahvistetaan yllätyksellisessä, visuaalisessa, uutta teknologiaa ja designia yhdistävässä toteutuksessa.

Perinteisestä joulunajan mainonnasta eroava toteutus tavoittaa uskomattoman määrän silmäpareja. Helsingin Rautatientorin puoleisella seinällä 3D-valoshow nähdään 8.- 23.12.2011 ma-pe ja su tasatunnein klo 17-20 sekä lauantaisin tasatunnein klo 16-19.

Helsingin esitysten lisäksi toteutus näkyy viikoilla 50 – 51 Otavamedian ja Sokoksen verkkosivuilla sekä Sokos-tavaratalojen näytöillä kautta Suomen.

Tuotanto:
Laura Hakanen
Otavamedia Oy
laura.hakanen@otavamedia.fi

Otavamedia on osa Suomen kolmanneksi suurinta mediayritystä, Otava-konsernia. Julkaisemme Suomessa 34 ja Virossa 4 aikakauslehteä. Olemme Suomen johtava yritysjournalismin osaaja 50 asiakaslehdellämme, joista useat ovat kansainvälisesti palkittuja. Liiketoimintoihimme lukeutuu useita vahvoja verkkoyhteisöjä sekä sähköisiä markkinapaikkoja. Tuotamme sisältöä nettiin, printtiin ja sosiaaliseen mediaan ja toteutamme elävän kuvan viestintä- ja markkinointiratkaisuja. Olemmekin yksi Suomen suurimmista sisällöntuottajista. Otavamedialla on kuusi merkittävää kirjakerhoa, joista vanhin ja suurin on Suuri Suomalainen Kirjakerho. Kerhotoiminnan lisäksi tarjoamme lukijoille verkkokirjakaupan ja kirjakauppaketjujen toiminnot. Otavamediassa työskentelee 506 henkilöä ja vuonna 2010 liikevaihtomme oli 142,7 miljoonaa euroa.