KOTILIESI-PALKINNOT 2014

Kotiliesi-palkinnot on tänä vuonna myönnetty Hanni Hyväriselle, Mustalle Barbaarille eli James Nikanderille ja Juho Rädylle.

Hanni Hyvärinen saa palkinnon humanitaarisesta työstään ukrainalaisten hyväksi. Hyvärinen on organisoinut vaatekeräyksen pakolaisleirille, jossa on puutetta lämpimistä vaatteista.

Musta Barbaari saa palkinnon työstään suvaitsevaisuuden puolesta. Hän on pyrkinyt muuttamaan nuorison asenteita, jotta koulukiusaaminen ja rasismi vähenisivät.

Juho Räty saa palkinnon puuttumisestaan kiusaamiseen. Myös hän on suvaitsevaisuuden ja positiivisen ilmapiirin asialla.

Kotiliesi-palkinnot jaettiin nyt kahdeksatta kertaa. Palkinto myönnetään vuosittain henkilöille, jotka omilla valinnoillaan ja teoillaan tekevät arjesta parempaa.

Lisätiedot:
Leeni Peltonen, päätoimittaja
puhelin 0400 702 527 sähköposti leeni.peltonen@otavamedia.fi

Otavamedia Oy kustantaa Suomessa 28 yleisöaikakauslehteä. Lehtibrändeistä tunnetuimpia ovat Seura, Anna, Suomen Kuvalehti, Tekniikan Maailma ja Kotiliesi. Otavamedian asiakasviestintäyksikkö tekee ja kustantaa asiakaslehtiä printtinä, verkossa, on-linena ja iPadissa. Verkkopalveluja tarjoavat portaalit Plaza.fi, Ellit.fi, Muropaketti.fi; Dome.fi ja NettiX Oy, jonka suosituin verkkosivusta on Nettiauto.com. jonka suosituin verkkosivusto on nettiauto.com. NettiX:n tytäryhtiö Ampparit Oy on verkkoliiketoimintaa kehittävä yritys, jolla on mm. uutisotsikoita kokoava palvelu. Vuonna 2013 Otavamedian yhtiöiden liikevaihto oli 155,2 milj. € ja niiden palveluksessa on noin 420 henkilöä. Otavamedia Oy kuuluu Otava-konserniin.