Moda käsityölehti muodin huipulla

Otavamedian kustantama käsityölehti MODA lisää ensi vuonna ilmestymiskertojaan 6 numerosta 8 numeroon.

Modan lukijoita on nyt 207.000 (KMT Lukija S10/K11) ja levikki 41.980 kpl (Levikintarkastus 2010).

Ensi vuoden alusta Modan ompelumalliston suunnittelijana aloittaa Muodin huipulle –ohjelman voittaja Linda Sipilä.
”Uskomme, että hän saa mallistollaan mukaan yhä enemmän nuoria ompelijoita”, sanoo päätoimittaja Kati Ekko. ”Lindan yksinkertaiset mallit ja suoralinjaiset vaatteet sisältävät aina jonkin pienen yksityiskohdan, joka tekee vaatteesta yksilöllisen”, hän jatkaa.

Modan neulemallistoa kehitetään edelleen yhteistyössä monien lankafirmojen kanssa. Moda tarjoaa jopa yli 40 neulemallia ohjeineen jokaisessa kahdeksassa (8) numerossa.

Lisätiedot:
PäätoimittajaKati Ekko
puh. (09) 1566 493
kati.ekko@otavamedia.fi

Otavamedia Oy kustantaa Suomessa 34 yleisöaikakauslehteä, yli 50 asiakas- ja henkilöstölehteä sekä tarjoaa lukuisia verkkopalveluja. Lehtibrändeistä tunnetuimpia ovat Seura, Anna, Suomen Kuvalehti, Tekniikan Maailma ja Kotiliesi. Otavamedian asiakaslehtiä julkaisevan yksikön muodostavat Kynämies ja Viestintätoimisto Sanakunta. Verkkopalveluja tarjoavat Plaza.fi-portaali sekä NettiX Oy, jonka suosituin verkkosivusto on nettiauto.com.
Otavamediaan kuuluu myös kuusi kirjakerhoa, joista tunnetuin on Suuri Suomalainen Kirjakerho. Kerhotoiminnan lisäksi yhtiöön kuuluvat Suuri Kuu -verkkokirjakauppa ja -kirjakauppaketju.
Otavamedian yhtiöitä ovat lisäksi Suomen Kuvapalvelu Oy, Lakiperintä Oy ja Virossa toimiva aikakauslehtiyhtiö Ühinenud Ajakirjad AS, joka kustantaa neljää aikakauslehteä. Lisäksi Otavamedia omistaa enemmistöosuuden Suomen Golfpiste Oy:stä. Vuonna 2010 Otavamedian liikevaihto oli 142,7milj. € ja sen palveluksessa on noin 519 henkilöä. Otavamedia Oy kuuluu Otava-konserniin.