Älypuhelinkoteloiden valmistaja OtterBox liittyy Samsung Electronics Mobile Application Partner Program -ohjelmaan

Cork, Irlanti – OtterBox®, Yhdysvaltojen* parhaiten myyvä älypuhelinten suojakoteloiden valmistaja, on nyt Samsung Mobile Application Partner Program (SMAPP) -ohjelman maailmanlaajuinen kumppani. Huippupätevä alan asiantuntija OtterBox auttaa Samsungin matkapuhelinten lisävarusteiden evoluutiossa keskittymällä innovaatioon, laatuun ja asiakkaiden kuuntelemiseen.

”Vahvat yrityskumppanuudet ovat OtterBoxille tärkeitä”, kertoo OtterBox EMEA Managing Director Matt Clark. ”Meistä on kunnia tehdä yhteistyötä alan johtavien kumppanien, kuten Samsungin, kanssa. Näin tarjoamme parhaita mahdollisia ratkaisuja yhtiön nopeasti laajenevalle asiakaskannalle.”

OtterBoxin tuotevalikoimaan kuuluu tällä hetkellä laaja sarja korkealaatuisia suojausratkaisuja Samsungin johtaville laitteille. SMAPP-ohjelman kautta Otterbox pyrkii vahvistamaan mainettaan huipputekniikkaa hyödyntävien innovatiivisten tuotteiden huolellisena suunnittelijana.

Lisätietoja OtterBoxista ja Samsung-laitteille tarjotuista ensiluokkaisista lisävarusteista on sivulla otterbox.com.

Tietoja SMAPP-ohjelmasta:

SMAPP (Samsung Mobile Accessory Partnership Program) laajentaa Samsungin matkapuhelinten lisävarustevalikoimaa yhteistyössä Samsung Electronics Co., Ltd:n hyväksymien pätevien alan asiantuntijoiden kanssa. Samsung on maailman johtava toimittaja telekommunikaation, digitaalisen median, digitaalisen konvergenssitekniikan ja puolijohdinten aloilla. SMAPP vastaa Samsungin huippuluokan mobiilitekniikalle lisäarvoa antavien varusteiden kasvavaan kysyntään. Se tarjoaa innovaatiota, lisäarvoa ja asiakastyytyväisyyttä kumppanien asiantuntemuksen, suunnittelun ja premium-tuotteiden kautta. SMAPP-lisävarusteiden paketeissa on lisensoitu Designed for Samsung Mobile -logo, joka tarkoittaa, että tuote on suunniteltu liitettäväksi Samsung-mobiililaitteisiin ja on saanut sertifikaatin Samsungin standardien täyttämisestä.

Tietoja OtterBoxista:

Kovalle työlle, innovaatiolle ja sitkeydelle omistautunut OtterBox on johtava laadukkaiden suojausratkaisujen valmistaja, jonka tuotteet on tarkoitettu mobiililaitteiden valmistajille, operaattoreille ja jälleenmyyjille.

OtterBox valaa jokaiseen tuotteeseen luovuutta ja huippumuotoilua. Tyylikkäät ja kestävät kotelot suojaavat laitteita ja täydentävät jokaista elämäntapaa.

OtterBox perustettiin vuonna 1998, ja sen päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa Coloradossa. Vuonna 2010 OtterBox perusti EMEA-päätoimiston Irlantiin jaAPAC-päätoimiston Hongkongiin.

Lisätietoja OtterBox Hong Kongista on osoitteessa www.otterbox.asia. We’ve Got Technology Covered.

*Lähde: The NPD Group / Retail Tracking Service / marraskuu 2010–joulukuu 2012

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään. OtterBox ja kaikki OtterBox-logot, -tavaramerkit ja -symbolit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta. Kaikki muut logot, tavaramerkit ja symbolit kuuluvat omistajilleen.