Apple julkaisee iPhone 5s:n ja iPhone 5c:n: Avaa boxi. Suojaksi OtterBox

Cork, Irlanti – Apple® on ensimmäistä kertaa julkistanut kaksi uutta, alaa vavisuttavaa älypuhelinta. OtterBox®, Pohjois-Amerikan myydyin älypuhelinten suojakotelo, ilmoittaa heti Defender Series®, Commuter Series®, Reflex Series® ja Prefix Series® -suojakoteloiden ja Clearly Protected -suojuksen saatavuuden iPhone 5s:ään.*

Mahtavilla ominaisuuksilla, kuten Touch ID, lisäsuoritin ja nopea A7-siru, varustettu iPhone 5 tulee suojata käytössä; ja uuden iPhone 5c:n käyttäjät haluavat pitää sen saumattoman, kiiltävän muovikuoren naarmuttomana ja virheettömänä. Uusia OtterBox-suojaratkaisuja tulee kohta markkinoille, mukaan lukien Defender Series ja Commuter Series iPhone 5c:lle. Apple-laitteen omistajat voivat myös kustomoida suojauksen yli 215 "Build Your Own" Defender Series ja Commuter Series -koteloiden väriyhdistelmällä.

"Jokainen uusi Apple-tuote merkitsee uusia tekniikoita, jotka parantavat iPhonen käyttäjäkokemusta samalla kun luovat haasteita uusien tuotteiden kehitykselle", sanoi OtterBoxin toimitusjohtaja Brian Thomas. "Huippulahjakkaat suunnittelutiimimme työskentelevät ahkerasti ennakoidakseen uusia tekniikoita ja keksiäkseen koteloille tyylikkäimmät ratkaisut, jotka täydentävät käyttäjäkokemusta. Kuten aina ennenkin, OtterBox-tiimi johtaa innovaatioita ensiluokkaisten suojaratkaisujen alueella näille uusille laitteille ja ottaa innolla vastaan haasteet, joita kukin uusi tuotejulkaisu esittää."

Defender Series -koteloissa yhdistyy kiinteä näytönsuoja, polykarbonaattirunko ja iskuja vaimentava synteettinen kumi, tarjoten alan parhaan suojan naarmuilta, pölyltä ja pudotuksilta. Defender Series -koteloiden uusi tyyli suunniteltiin erityisesti uudelle Touch ID -sormenjälkien tunnistustekniikalle, eikä kotelo häiritse laitteen toimintojen käyttöä. Kotelon mukana tulee kotelotyyppinen vyöklipsi handsfree-käyttöä varten.**

Commuter Series -kotelot tarjoavat tyylikästä suojausta itsekiinnittyvän näytönsuojan, kestävän synteettisestä kumista valmistetun keskikerroksen ja vankan polykarbonaattikotelon muodossa. Tämä taskussa helposti kulkeva malli on saatavilla usealla uudella värillä.***

Tyylikäs, monipuolinen rakenne kohtaa edistyneen älypuhelinsuojauksen Reflex Series -koteloissa. Kaksiosainen liukuva malli tekee kokoamisesta nopeaa ja helpottaa laitteen ottoa ulos telakoitavaksi kolmannen osapuolen lisälaitteisiin. Kotelon kulmien Reflex Zones vaimentaa iskuja johtaen ne poispäin laitteesta. Itsekiinnittyvä näytönsuoja suojaa lasia naarmuilta ja lialta.***

Prefix Series koostuu kaksitiheyksisestä yksiosaisesta ulkokuoresta, joka maksimoi iskunvaimennuksen ja tarjoaa vaivatonta suojaa. Synteettiset kumityynyt tukevat laitetta, ja itsekiinnittyvä näytönsuoja suojaa näyttöä naarmuilta.***

Clearly Protected -laitesuojat, joita on nyt saatavilla iPhone 5s:lle, tarjoavat täyden näytönsuojavalikoiman.

• Vibrant – Kiiltävä, kestävä, itsekorjautuva polyuretaanimateriaali säilyttää näytön eloisuuden ja terävyyden
  • Clean – Matta, kestävä, itsekorjautuva polyuretaanimateriaali vähentää heijastusta, sormenjälkiä ja tahroja
  • Privacy – Matta, ensiluokkaista nelikerroksista polyesteriä, joka kätkee tekstin ja kuvat sivullisten katseilta kaikissa neljässä suunnassa

Lisätietoja koko OtterBox-kotelovalikoimasta Apple-laitteille, mukaan lukien iPhone, iPod touch, iPad ja iPad mini, on osoitteessa www.otterbox.co.uk. Kaikki iPhone 5s:lle suunnitellut OtterBox-kotelot ovat myös yhteensopivia iPhone 5:n kanssa.

OtterBox® perustettiin vuonna 1998, jolloin yritys aloitti toimintansa valmistamalla yksinkertaisia laatikoita, tarkemmin sanottuna rikkoutumattomia kuivakaappeja. OtterBox on nykyään myydyin älypuhelinten suojakotelo, joka tarjoaa laajan valikoiman ensiluokkaisia näytönsuojia ja muita laitetta parantavia lisävarusteita, jotka täydentävät kuluttajien erilaisia elämäntyylejä.

OtterBoxin vahvat suhteet johtaviin mobiililaitteiden valmistajiin, jälleenmyyjiin ja langattomien palveluiden tarjoajiin tarjoavat verratonta arvoa, maailmanluokan asiakaspalvelua ja jatkuvaa omistautumista tuotteiden erinomaiselle laadulle.

OtterBox on jo kuudesti päässyt Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavien yksityisyritysten Inc. 5000 -listalle, mainittu Forbes Magazinessa yhtenä America’s Most Promising Companies” -yrityksenä ja on toistuvasti palkittu FORTUNE Magazinen Great Place to Work® -vuosikyselyssä. Tämän yksityisen perheyrityksen kansainvälinen päätoimisto on Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja Bostonissa, San Diegossa, Corkissa, Irlannissa sekä Hongkongissa.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.co.uk. We’ve Got Technology Covered.

* Lähde: The NPD Group/Retail Tracking Service/marraskuu 2010 - kesäkuu 2013

**Defender Series -kotelot EIVÄT suojaa vedeltä. Parantaa suojausta pudotuksilta, kolhuilta ja iskuilta.

**Commuter Series, Reflex Series sekä Prefix Series -kotelot EIVÄT suojaa vedeltä. Parantavat suojausta kolhuilta ja iskuilta

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään. OtterBox ja kaikki OtterBox-logot, tavaramerkit ja symbolit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta. Kaikki muut logot, tavaramerkit ja symbolit kuuluvat omistajilleen.

Avainsanat: