OtterBox laajentaa EMEA-jalanjälkeään Suomessa Soneran avulla

Cork, Irlanti - OtterBox®, Yhdysvaltojen* myydyin älypuhelinten suojakoteloiden valmistaja, jatkaa jälleenmyyntinsä laajentamista EMEA-markkinoilla lisäämällä kumppanikseen suomalaisen Soneran, joka on osa TeliaSonera-konsernia. Tämä kumppanuus merkitsee sitä, että OtterBoxin ensiluokkaiset suojakotelot ovat saatavilla Soneran kaikissa 32 jälleenmyyntipisteessä kautta Suomen.

”Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme ensiluokkaisia laatutuotteita”, sanoi Sonera Kaupan tuotevalikoimasta vastaava Niko Mundolin. ”Meistä on hienoa tehdä yhteistyötä Otterboxin kaltaisen maailmanlaajuisen brändin kanssa ja tuoda heidän laaja tuotevalikoimansa Pohjoismaiden markkinoille.”

Soneran valikoima kattaa OtterBox Commuter®- ja Defender Series® -sarjat sekä kaikkien aikojen vahvimman suojakotelon, täysin uuden Armor Series® -kotelon. Armor Series on vesitiivis, pudotuksen- ja puristuksenkestävä kotelo, joka kestää kahden tonnin voiman. OtterBox tarjoaa tuotteita lukuisille tuotevalmistajille, mukaan lukien Nokia, Apple®, Samsung, HTC, ja BlackBerry®.

"Pohjoismaat ovat meille tärkeä markkina-alue, ja mitä paremmin voimme tarjota tuotteita asiakkaillemme Soneran kaltaisen johtavan puhelinyhtiön kautta, sitä tehokkaammin pystymme kasvattamaan ja tehostamaan koko maailman markkinaosuuttamme", sanoi Fraser Heaslip, EMEA-alueen myyntipäällikkö.

Lisätietoja OtterBoxin täydestä tuotesarjasta on osoitteessa www.otterbox.com

OtterBox:

Vuonna 1998 perustettu OtterBox® aloitti toimintansa valmistamalla yksinkertaisia laatikoita, tarkemmin sanottuna rikkoutumattomia kuivakaappeja. Nykyään OtterBox on myydyin älypuhelinten* suojakotelo, ja se tarjoaa laajan valikoiman ensiluokkaisia näytönsuojaimia ja muita laitetta parantavia lisävarusteita, jotka täydentävät kuluttajien erilaisia elämäntyylejä.

OtterBoxin vahvat suhteet johtaviin mobiililaitteiden valmistajiin, jälleenmyyjiin ja langattomien palveluiden tarjoajiin takaavat erinomaisen laadun, ensiluokkaisen asiakaspalvelun ja jatkuvan sitoutumisen korkealaatuisiin tuotteisiin.

OtterBox on jo viidesti päässyt Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavien yritysten Inc. 5000 -listalle, Forbes-lehden Amerikan lupaavimpien yritysten listalle ja toistuvasti vuosittaiselle FORTUNE-lehden Great Place to Work® -listalle. Tämän yksityisomistuksessa olevan yrityksen päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja Bostonissa, San Diegossa, Corkissa, Irlannissa ja Hongkongissa.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

Huomautus:

*Lähde: The NPD Group/Retail Tracking Service/marraskuu 2010 - joulukuu 2012

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään. OtterBox ja kaikki OtterBox-logot, -tavaramerkit ja -symbolit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta. Kaikki muut logot, tavaramerkit ja symbolit ovat omistajiensa omaisuutta.