OtterBox osti LifeProofin

Cork, Ireland — OtterBox®, maailman johtava mobiililaitteiden suojausratkaisujen toimittaja, ilmoitti tänään hankkineensa TreeFrog Developments Inc -yhtiön, toiminimeltään LifeProof®. Vuonna 2009 perustettu LifeProof, jonka päätoimisto sijaitsee San Diegossa, on palkittu älypuhelinten ja tablettitietokoneiden suojakoteloiden ja lisävarusteiden valmistaja.

OtterBoxin tavoin LifeProof on nopeasti kasvava monen miljoonan dollarin arvoinen yritys ja vahva maailmanlaajuinen brändi, jolla on laaja tuotevalikoima, vaikuttava älyllinen pääoma ja kukoistava yrityskulttuuri. Seuraavan 30 päivän kuluessa OtterBox aloittaa LifeProof-brändin liittämisen OtterBox-tuoteperheeseen. Lisätietoja tuotteiden saatavuudesta ja yhdentämisestä on saatavilla integraation päätyttyä.

"OtterBoxin ja LifeProofin yhdistyminen on tapa yhdistää kaksi loistobrändiä ja tarjota asiakkaille entistä enemmän erinomaisia tuotteita, palveluita ja erilaisia älypuhelinten lisävarusteita", kertoi OtterBoxin pääjohtaja Brian Thomas. "Molemmat yritykset menestyvät hyvin, koska meillä vallitsee ilmapiiri, jossa jokainen on ylpeä yrityskulttuuristamme, jossa osataan huomata tilaisuudet ja hyödyntää niitä nopeasti. Hankinnan päämäärä on luoda asiakkaillemme enemmän lisäarvoa kuin voisimme tarjota erillisinä yrityksinä."

Hankinnan eräs tärkeä kannustin liittyy OtterBox-brändistä pitävien asiakkaiden luominen. "Strategiamme on hyödyntää yhdistetyn brändin liikevoimaa ja ensiluokkaisia kykyjä, joilla voimme luoda loistavan asiakaskokemuksen, joka tuottaa elinikäisiä OtterBox-brändin lähettiläitä", Thomas jatkoi. "Menestyksemme perustuu nimenomaan asiakkaidemme ja työntekijöidemme innostukseen brändistämme. Tämä innostus motivoi meitä rakentamaan parempia tiimejä, parempia yrityksiä ja lopulta parempia yhteisöjä. Tämä on lopullinen päämäärämme."

OtterBoxilla on noin 650 työntekijää eri puolilla maailmaa. LifeProofilla oli noin 250 työntekijää, jotka kuuluvat nyt OtterBox-perheeseen ja jatkavat työtään San Diegossa näillä näkymin.

OtterBox on ollut perheyritys vuodesta 1998. Sopimuksen taloustiedot ja ehdot ovat luottamuksellisia.

LifeProof:

San Diegossa toimiva LifeProof suunnittelee, valmistaa ja markkinoi suojaavia, tyylikkäitä ja toiminnallisia koteloita älypuhelimille ja tablettitietokoneille. LifeProofin keskeinen ajatus on tarjota kaikille täysi vapaus ja luottamus käyttää mobiililaitteitaan ympäristössä kuin ympäristössä. Vedeltä, lialta, lumelta, iskuilta ja jokapäiväisen elämän vaaroilta suojaavat LifeProofin tuotteet auttavat kuluttajia käyttämään mobiililaitteitaan huoletta missä, million ja mihin tahansa.

Lisätietoja on osoitteessa lifeproof.com.

Vuonna 1998 perustettu OtterBox tuottaa ensiluokkaisia teknisiä lisävarusteita älypuhelimiin, tablettitietokoneisiin ja mobiililaitteisiin. Mobiililaitteiden suurimmat valmistajat, suurimmat jälleenmyyjät ja langattomien palveluiden tarjoajat kautta maailman arvostavat kumppanuuttaan OtterBoxin kanssa, sillä se lisää laitteiden myyntiä ja vahvistaa heidän omia brändejään. OtterBox pyrkii uupumatta luomaan voimakkaan yhteyden asiakkaisiinsa ensiluokkaisella asiakaspalvelulla, huippulaadukkailla tuotteilla ja kuluttajien palautteen jatkuvalla huomioon ottamisella.

OtterBox on jo viidesti päässyt Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavien yritysten Inc. 500 -listalle, Forbes-lehden Amerikan lupaavimpien yritysten Top 10 -listalle ja toistuvasti FORTUNE-lehden loistavien työpaikkojen listalle. Tämän usean miljoonan dollarin yrityksen päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja Bostonissa, San Diegossa, Corkissa, Irlannissa ja Hongkongissa.

OtterBox on myydyin älypuhelinten* suojakotelo, ja se tarjoaa laajan valikoiman näytönsuojaimia, koteloita ja muita lisävarusteita, jotka parantavat kuluttajien erilaisia elämäntyylejä.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

*Lähde: The NPD Group/Retail Tracking Service/marraskuu 2010 - joulukuu 2012

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään. OtterBox ja kaikki OtterBox-logot, -tavaramerkit ja -symbolit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta. Kaikki muut logot, tavaramerkit ja symbolit ovat omistajiensa omaisuutta.