OtterBox yhdistää suojauksen ja tyylin uudessa Symmetry Series -sarjassa MWC:ssä

Cork, Irlanti. - OtterBox®, maailman luotetuin älypuhelinten suojakotelomerkki*,esittelee odotetun Symmetry Series -sarjan Mobile World Congressissa. Symmetry Series -sarja esitellään Eurooppaan näyttelytilassa 8.1H51, 24.–27. helmikuuta sekä ShowStoppersilla® Palau de la Música Catalanassa 23. helmikuuta.

Vuoden kestäneen suunnittelun, testauksen ja innovoimisen tulos, Symmetry Series -sarja, poikkeaa kaikista edellisistä OtterBox-koteloista. Tämä ohut ja selkeärakenteinen älypuhelinten suojakotelo on muovattu yhdeksi kappaleeksi asennuksen helpottamiseksi. Kahdesta materiaalista valmistettu Symmetry Series -sarjan kotelo on yksi luokkansa ohuimmista ja turvallisimmista suojakoteloista. Sen kohotetut viistoreunukset auttavat suojaamaan kosketusnäyttöä.

Sisäosien synteettinen kumi hunajakennoytimineen auttaa suojaamaan laitetta pudotuksilta ja iskuilta. Virtaviivaisen ulkokuoren täysi värien ja grafiikan kirjo täydentää kotelon saumattoman tyylin. Kotelo liukuu helposti taskuun ja taskusta pois.**

"Tuotteen saama innokas palaute ilahduttaa meitä", sanoi OtterBox EMEA Managing Director Steve Daverio. "OtterBox on sitoutunut tarjoamaan kumppaneilleen lisäarvoa kekseliäimmillä suojausratkaisuillaan. Meistä on jännittävää lanseerata tämä kotelo kaikille suurimmille jälleenmyyjillemme kautta EMEA:n"

Nämä tyylikkäät kotelot sallivat laitteen kaikkien toimintojen täyden käytön. Ne ovat yhteensopivia OtterBoxin Clearly Protected Clean, Vibrant ja Privacy -näytönsuojien kanssa, joten ne ovat täydellinen ratkaisu laitteen tehokkaaseen suojaamiseen.

Symmetry Series -sarjaan kuuluu lukuisia väri- ja grafiikkavaihtoehtoja Apple® iPhone® 5/5s, iPhone 5c ja Samsung® GALAXY S® 4 -puhelimille, ja koteloiden hinta alkaa 34,95 eurosta.

Symmetry Series tullaan availabe vuonna Teknimagasinet myymälää.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.ie.

Vuonna 1998 perustettu, aluksi kuivakaappien valmistajana tunnettu OtterBox® on kehittynyt johtavaksi älypuhelinten suojakotelomerkiksi Yhdysvalloissa ja maailman johtavaksi älypuhelinten suojausratkaisujen valmistajaksi.* Sen kattava kämmenlaitetekniikan suojaratkaisuiden valikoima suojelee, yhdistää ja tukee mobiilia maailmaa. OtterBox on jo kuudesti mainittu Yhdysvaltojen nopeiten kasvavien yksityisyritysten Inc. 5000 -luettelossa, ja Forbes Magazine nimesi sen yhdeksi Amerikan lupaavimmista yrityksistä. Yhtiön päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja San Diegossa, Bostonissa, Corkissa (Irlanti) sekä Hongkongissa.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.ie. We’ve Got Technology Covered.

*Lähde: NPD Group/U.S. Consumer Tracking Service, 1/2011 – 12/2013

**Symmetry Series -sarja EI suojaa kosteudelta. Se tarjoaa lisäsuojaa kolhuja ja iskuja vastaan.

©2014 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään.

OtterBox-nimi ja -tavaramerkit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta, ja ne on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.