Viimeisimmät Apple- ja Samsung-älypuhelimet ovat taatusti vesitiiviitä uudella OtterBox-suojauksella

Cork, Irlanti. – Tämän päivän huippuälypuhelimilla voi tehdä melkein mitä tahansa, ja uusimmalla OtterBox-kotelolla ne voidaan nyt viedä lähes mihin tahansa. Älypuhelimien suojauksen luotetuin suojakotelomerkki julkaisee uuden malliston, jonka ansiosta teknologiafriikit voivat nauttia kaikesta, mitä märällä, sotkuisella ja spontaanilla elämällä on heille tarjolla.* Esittelyssä OtterBox® Preserver Series®, joka on nyt saatavilla Apple® iPhone® 5 -puhelimelle ja tulossa pian iPhone 5s, iPhone 5c ja Samsung® GALAXY S®4 -puhelimille.

OtterBox Preserver Series mahdollistaa älypuhelinten käyttäjien elää elämän jokapäiväiset seikkailut ja erikoisharrastukset pelkäämättä laitteidensa turvallisuuden puolesta. Ohut kotelo tarjoaa seuraavanlaista suojaa**:

• Vesitiiviys: kestää upotuksen jopa 2 metrin syvyyteen 30 minuutin ajan (IP-X8)
  • Putoamissuoja: suojaa laitetta jopa 2 metrin pudotukselta. (MIL STD 810G-516.6)
  • Pölytiiviys: estää pölyn ja vieraiden esineiden pääsyn (IP-6X)

“Noin 70 prosenttia maapallon pinta-alasta on veden peitossa, ja teknologiamme tarjoaa lähes yhtä kokonaisvaltaisen suojan,” sanoi OtterBoxin toimitusjohtaja Brian Thomas. “Viemme älypuhelimemme mukanamme kaikkialle, ja OtterBox on sitoutunut tekemään kaikesta tekemästämme mahdollisimman huoletonta. Preserver Series on luotettava ja taatusti vesitiivis suojaus, johon voit luottaa.”

Kotelo on helppo kiinnittää yhteen napsahtavan kaksiosaisen tekniikkansa ansiosta. Siinä on kestävä muovikehys, joka on vuorattu laitetta suojaavalla vaahtomuovilla ja päällemuovatuilla puskureilla, jotka vaimentavat iskuja ja suuntaavat ne poispäin laitteen sisäosasta. Kiinteä näytönsuoja tarjoaa kirkkaalle näytölle suojan naarmuja vastaan rajoittamatta sen kosketusherkkyyttä.

Tarkasti suunnitellun kotelon suojaus ei häiritse toimintojen käyttöä. Kaikki ominaisuudet ovat täysin käytettävissä, eikä äänenlaadusta ole tingitty. Preserver Series on varustettu säädettävällä hihnalla, jonka avulla puhelinta on mukava ja luotettava kantaa.

Preserver Series tarjoaa tehokkaasti vesitiiviin suojan kaikkiin elämänvaiheisiin. Lue lisää sivulta www.otterbox.com.

Vuonna 1998 perustettu OtterBox® aloitti toimintansa valmistamalla yksinkertaisia laatikoita, tarkemmin sanottuna rikkoutumattomia kuivakaappeja. Nykyään OtterBox on myydyin älypuhelinten suojakotelo, ja se tarjoaa laajan valikoiman ensiluokkaisia näytönsuojaimia ja muita laitetta parantavia lisävarusteita, jotka täydentävät kuluttajien erilaisia elämäntyylejä.*

OtterBoxin vahvat suhteet johtaviin mobiililaitteiden valmistajiin, jälleenmyyjiin ja langattomien palveluiden tarjoajiin takaavat erinomaisen laadun, ensiluokkaisen asiakaspalvelun ja jatkuvan sitoutumisen korkealaatuisiin tuotteisiin.

OtterBox on jo viidesti päässyt Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavien yritysten Inc. 5000 -listalle, Forbes-lehden "Amerikan lupaavimpien yritysten" listalle ja toistuvasti vuosittaiselle FORTUNE-lehden Great Place to Work® -listalle. Yksityisomistuksessa olevan yrityksen päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja Bostonissa, San Diegossa, Corkissa, Irlannissa ja Hongkongissa.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

*Lähde: The NPD Group/Retail Tracking Service/marraskuu 2010–maaliskuu 2013

**Tulokset saattavat vaihdella

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään.

OtterBox-nimi ja -tavaramerkit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta, ja ne on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Avainsanat: