Yksinkertaisuutta elämään: OtterBox julkaisee uuden Commuter Series -lompakon

Cork, Irlanti. – Älypuhelimissa valokuvat, sähköpostit, esitelmät ja muut tärkeät asiat pysyvät paremmin käden ulottuvilla. Älypuhelinten muuttuessa entistä monipuolisemmiksi on erittäin tärkeää pitää muut välttämättömyydet saatavilla ja käyttövalmiina lyhyellä varoitusajalla. OtterBox® muuttaa älypuhelinsuojausta julkaisemalla uuden suojakotelon, joka yksinkertaistaa päivittäistä työmatkustusta tai illanviettoja kaupungilla. Commuter Series® -Wallet on suojakotelo, jossa on erillinen säilytysosa ja näppärät lokerot maksukorteille ja muille tärkeille korteille. Kotelo on saatavilla nyt hintaan otterbox.com-verkkosivulla ja valituissa jälleenmyyntiliikkeissä.

Commuter Series -Wallet yhdistyvät käyttömukavuus, turvallisuus ja luotettava OtterBox-suojaus taskuun mahtuvassa muodossa, joka on suunniteltu Apple®iPhone®5/5s- ja Samsung GALAXY S®4 -puhelimille.

”Commuter Series -Wallet on uskomaton asiakaslähtöisesti suunniteltu muotoilu. Se sopii myös niille, jotka välttävät kaikin mahdollisin tavoin ylimääräistä sotkua ja monimutkaisuutta elämässään”, sanoi OtterBoxin toimitusjohtaja Brian Thomas. ”Nyt kenenkään ei enää tarvitse etsiä lompakkoaan tai kukkaroaan ovesta ulos kiiruhtaessaan. Tämä uusi kotelo pitää turvallisesti sisällään luottokortit ja kaikki muutkin tarvitsemasi tärkeät tavarat. Ota mukaan vain välttämättömin ja lähde matkaan.”

Sisäpuolen liukukansi ja kestävä polykarbonaattikuori tarjoavat Commuter Series -Wallet monikerroksisen suojan kolhuja ja iskuja vastaan. Itsekiinnittyvä näytönsuoja taas suojaa laitteen kosketusnäyttöä naarmuilta.* Liukuva lokero piilottaa sisäänsä turvallisesti jopa kolme korttia vaikuttamatta millään lailla Commuter Series -Wallet ohueen muotoon. Lompakon läpät liukuvat auki ilman, että puhelinta tarvitsee kääntää, joten sen sisältö pysyy suojassa katseilta.

Commuter Series Wallet 39,99 €

Lisätietoja iPhone 5/5s- tai GALAXY S4 -puhelimille tarkoitetusta OtterBox Commuter Series -Wallet on verkkosivulla otterbox.com. Ota mukaan vain välttämättömin ja lähde matkaan.”

Vuonna 1998 perustettu OtterBox® aloitti toimintansa valmistamalla yksinkertaisia laatikoita, tarkemmin sanottuna rikkoutumattomia kuivakaappeja. Nykyään OtterBox on myydyin älypuhelinten suojakotelo, ja se tarjoaa laajan valikoiman ensiluokkaisia näytönsuojaimia ja muita laitetta parantavia lisävarusteita, jotka täydentävät kuluttajien erilaisia elämäntyylejä.**

OtterBoxin vahvat suhteet johtaviin mobiililaitteiden valmistajiin, jälleenmyyjiin ja langattomien palveluiden tarjoajiin takaavat erinomaisen laadun, ensiluokkaisen asiakaspalvelun ja jatkuvan sitoutumisen korkealaatuisiin tuotteisiin.

OtterBox on jo viidesti päässyt Yhdysvaltojen nopeimmin kasvavien yritysten Inc. 5000 -listalle, Forbes-lehden "Amerikan lupaavimpien yritysten" listalle ja toistuvasti vuosittaiselle FORTUNE-lehden Great Place to Work® -listalle. Yksityisomistuksessa olevan yrityksen päätoimisto sijaitsee Fort Collinsissa, Coloradossa, ja sillä on toimistoja Bostonissa, San Diegossa, Corkissa, Irlannissa ja Hongkongissa.

Lisätietoja on osoitteessa otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

* Commuter Series -lompakko EI ole vedenpitävä. Se tarjoaa lisäsuojaa kolhuja ja iskuja vastaan.

**Lähde: The NPD Group / Retail Tracking Service / marraskuu 2010–maaliskuu 2013

©2013 Otter Products, LLC. Kaikki oikeudet pidätetään. OtterBox ja kaikki OtterBox-logot, -tavaramerkit ja -symbolit ovat Otter Products, LLC:n omaisuutta. Kaikki muut logot, tavaramerkit ja symbolit ovat omistajiensa omaisuutta.

Avainsanat: