Muutos Outokummun raportointikäytäntöön

PÖRSSITIEDOTE
30.3.2016 klo 10.00

Outokumpu aikoo siirtyä arvopaperimarkkinalain muutosten mahdollistamaan kevennettyyn raportointiin. Tämän seurauksena ensimmäisen ja kolmannen neljänneksen katsauksia ei enää laadita täysin IAS 34
-säännösten mukaisesti. Vaikka muutos tiivistää katsauksia, Outokumpu raportoi jatkossakin kaiken olennaisen tiedon neljännesvuosittaisessa raportoinnissaan.

Sijoittajat: Johanna Henttonen, puh. (09) 421 3804, matkapuh. 040 530 0778

Media: Saara Tahvanainen, puh. 040 589 0223

Outokumpu on ruostumattoman teräksen markkinajohtaja maailmassa. Valmistamme edistyksellisiä materiaaleja, jotka ovat tehokkaita, kestäviä ja kierrätettäviä ja auttavat siten rakentamaan maailmaa, joka kestää ikuisesti. Sata vuotta sitten keksitty ruostumaton teräs on ihanteellinen materiaali kestäviin ratkaisuihin vaativissa käyttökohteissa aina ruokailu- ja sairaalavälineistä siltoihin ja energialaitoksiin: se on 100-prosenttisen kierrätettävä, korroosionkestävä, hygieeninen ja kestävä materiaali, jota ei tarvitse huoltaa. Outokummun palveluksessa on 11 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osake on listattu Nasdaq Helsingissä.
www.outokumpu.fi      outokumpu.com/stainless-news      choosestainless.outokumpu.com