Outokummun hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

PÖRSSITIEDOTE
18.3.2013 klo 17.20

Outokumpu Oyj:n hallitus on tänään järjestäytymiskokouksessaan asettanut keskuudestaan kaksi pysyvää valiokuntaa, tarkastusvaliokunnan ja palkitsemisvaliokunnan.

Hallituksen tarkastusvaliokunnan jäseniksi valittiin Olli Vaartimo (puheenjohtaja), Markus Akermann, Heikki Malinen ja Siv Schalin.

Hallituksen palkitsemisvaliokunnan jäseniksi valittiin Jorma Ollila (puheenjohtaja), Guido Kerkhoff, Harri Kerminen ja Elisabeth Nilsson.

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ja erikoisseosmetallituotteiden markkinajohtaja maailmassa. Tuotteemme ovat omiaan vaativiin käyttökohteisiin ruokailuvälineistä energialaitoksiin, siltoihin ja sairaalavälineisiin. Ruostumaton teräs edesauttaa kestävää kehitystä, sillä se on 100-prosenttisen kierrätettävä, korroosionkestävä ja vahva materiaali, jota ei tarvitse huoltaa.  Outokummun palveluksessa on noin 16 000 ammattilaista yli 40 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja osake on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. www.outokumpu.com