Outokummun osavuosikatsauksen julkaisu ja pääomamarkkinapäivä 6.5.2021

15.4.2021 klo 11.00

Outokummun osavuosikatsauksen julkaisu ja pääomamarkkinapäivä 6.5.2021

Outokumpu julkaisee vuoden 2021 ensimmäisen neljänneksen osavuosikatsauksen torstaina 6.5.2021 noin klo 9.00.

Verkkolähetys ja konferenssipuhelu sijoittajille ja analyytikoille järjestetään samana päivänä klo 13.00. Lähetystä voi seurata suorana osoitteessa https://outokumpu.videosync.fi/2021-q1-results.

Konferenssipuheluun voi liittyä 10–15 minuuttia ennen tilaisuuden alkua soittamalla numeroon
(09)
8171 0310 tunnuksella 86287614#. Tilaisuuden lopussa kysymyksiä voi esittää konferenssi­puhelun kautta.

Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Heikki Malinen ja talous- ja rahoitusjohtaja Pia Aaltonen-Forsell, ja tilaisuus on englanninkielinen. Linkki tilaisuuteen, sen tallenne ja esitysmateriaali ovat saatavilla osoitteessa www.outokumpu.com/webcasts.

Heti osavuosikatsaustilaisuuden jälkeen klo 14.00 alkaa Outokummun virtuaalinen pääomamarkkinapäivä. Pääomamarkkinapäivän ohjelma ja muut tarkemmat tiedot ovat nähtävissä osoitteessa www.outokumpu.com/fi-fi/paaomamarkkinapaiva.

Outokummun mediapuhelin: (09) 421 3840

Sijoittajat: Sijoittajasuhdejohtaja Linda Häkkilä, puh. 0400 719 669

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ykkönen maailmassa. Asemamme perustuu kykyymme räätälöidä ruostumatonta terästä lähes mihin tahansa muotoon ja käyttötarkoitukseen. Ruostumaton teräs on ympäristöä säästävä, kierrätettävä ja luja materiaali, joka on suunniteltu kestämään ikuisesti. Yhteiskunnan perusrakenteiden ja kuuluisien maamerkkien lisäksi asiakkaamme valmistavat ruostumattomasta teräksestä tuotteita kotitalouksien ja teollisuuden käyttöön. Outokummun palveluksessa on noin 10 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä. www.outokumpu.fi