Outokummun vuosikertomus 2018 on julkaistu

26.2.2019 klo 13.00

Outokummun vuosikertomus 2018 on julkaistu

Outokumpu on tänään julkaissut vuosikertomuksensa vuodelle 2018. Vuosikertomus on englanninkielinen ja saatavilla osoitteessa https://www.outokumpu.com/en/investors/materials sekä tämän tiedotteen liitteenä. Suomenkielinen taloudellinen katsaus on saatavilla osoitteessa https://www.outokumpu.com/fi-fi/investors/materials sekä tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus sisältää yritysvastuukatsauksen, toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Suomeksi julkaistu taloudellinen katsaus sisältää toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on saatavilla osoitteessa: https://www.outokumpu.com/fi-fi/investors/governance.

Konserniviestintä puh. (09) 421 3840

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ykkönen maailmassa. Asemamme perustuu kykyymme räätälöidä ruostumatonta terästä lähes mihin tahansa muotoon ja käyttötarkoitukseen. Ruostumaton teräs on ympäristöä säästävä, kierrätettävä ja luja materiaali, joka on suunniteltu kestämään ikuisesti. Yhteiskunnan perusrakenteiden ja kuuluisien maamerkkien lisäksi asiakkaamme valmistavat ruostumattomasta teräksestä tuotteita kotitalouksien ja teollisuuden käyttöön. Tavoitteenamme on olla vuoteen 2020 mennessä ruostumattoman teräksen johtaja, joka luo alan parhaan arvon olemalla asiakassuuntautunut ja tehokas. Outokummun palveluksessa on 10 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä.
www.outokumpu.fi