Outokumpu – Johtohenkilön liiketoimet: Kati ter Horst

Johtohenkilön liiketoimet
6.4.2021 klo 16.30

Outokumpu – Johtohenkilön liiketoimet: Kati ter Horst

Outokumpu Oyj:n hallituksen jäsen Kati ter Horst on tehnyt markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) edellyttämän ilmoituksen liiketoimesta Outokumpu Oyj:n rahoitusvälineellä. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Outokummun yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti hallituksen jäsenten vuosipalkkiosta 40 % vuosipalkkiosta maksetaan yhtiön omina osakkeina käyttäen yhtiön hallussa olevia osakkeita tai osakkeita, jotka ostetaan markkinoilta julkisessa kaupankäynnissä.

Johtohenkilön nimi Kati ter Horst
Johtohenkilön asema liikkeeseenlaskijassa Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija Outokumpu Oyj
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus 5493009YRUJJDCFF0R80