Outokumpu – Taloustiedottamisen aikataulu vuodelle 2020

16.12.2019 klo 09.15

Outokumpu – Taloustiedottamisen aikataulu vuodelle 2020

Outokumpu julkaisee vuonna 2020 taloudellisen informaation seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2019: 5.2.2020
  • Vuosikertomus 2019: viikko 9 (24.2.2020 alkava viikko)
  • Ensimmäisen neljänneksen tulos: 6.5.2020
  • Toisen neljänneksen tulos: 7.8.2020
  • Kolmannen neljänneksen tulos: 5.11.2020

Outokummun varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 31.3.2020. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen erikseen koolle myöhemmin.

Reeta Kaukiainen, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, puh. 050 522 0924

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ykkönen maailmassa. Asemamme perustuu kykyymme räätälöidä ruostumatonta terästä lähes mihin tahansa muotoon ja käyttötarkoitukseen. Ruostumaton teräs on ympäristöä säästävä, kierrätettävä ja luja materiaali, joka on suunniteltu kestämään ikuisesti. Yhteiskunnan perusrakenteiden ja kuuluisien maamerkkien lisäksi asiakkaamme valmistavat ruostumattomasta teräksestä tuotteita kotitalouksien ja teollisuuden käyttöön. Tavoitteenamme on olla vuoteen 2020 mennessä ruostumattoman teräksen johtaja, joka luo alan parhaan arvon olemalla asiakassuuntautunut ja tehokas. Outokummun palveluksessa on 10 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä.
www.outokumpu.fi