Outokumpu lanseeraa uuden julkaisukategorian – Sijoittajauutiset

26.9.2024 klo 14.00

Outokumpu lanseeraa uuden julkaisukategorian – Sijoittajauutiset

Outokumpu, vastuullisen ruostumattoman teräksen johtava tuottaja, lanseeraa uuden julkaisukategorian, Sijoittajauutiset. Sijoittajauutisissa yhtiö julkaisee aiheita, jotka kiinnostavat erityisesti sijoittajayhteisöä. Outokumpu jatkaa lehdistötiedotteiden julkaisemista entiseen tapaan ja pörssitiedotteiden julkaisemista asiaankuuluvan lainsäädännön ja ohjeiden mukaisesti.

Sijoittajauutisia julkaistaan uudessa kategoriassa 1.10.2024 alkaen. Liity jakelulistalle alla olevasta linkistä.

Tilaa Outokumpu tiedotteita | Outokumpu

Sijoittajat: Sijoittajasuhdejohtaja Linda Häkkilä, puh. +358 40 071 9669

Media: Viestintä- ja brändijohtaja Päivi Allenius, puh. +358 40 753 7374, tai Outokummun mediapuhelin, puh. +358 40 351 9840, sähköposti media(at)outokumpu.com

Outokumpu kiihdyttää vihreää siirtymää vastuullisen ruostumattoman teräksen globaalina johtajana. Liiketoimintamme perustuu kiertotalouteen: ruostumaton teräksemme on tehty 95-prosenttisesti kierrätetyistä materiaaleista ja on pitkän käyttöikänsä lopuksi täysin kierrätettävissä. Terästämme käytetään lukuisissa käyttökohteissa yhteiskunnassa, kuten rakentamisessa, liikenteessä ja kodintarvikkeissa. Olemme sitoutuneet 1,5 asteen ilmastotavoitteeseen hillitäksemme ilmastonmuutosta, ja koska hiilijalanjälkemme on jopa 75 % pienempi kuin teollisuudenalan globaali keskiarvo, autamme asiakkaitamme vähentämään päästöjään. Yhdessä teemme töitä kohti maailmaa, joka kestää ikuisesti. Outokummussa työskentelee noin 8 500 ammattilaista lähes 30 maassa. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingissä, ja osakkeemme on listattu Nasdaq Helsingissä. Lue lisää osoitteesta www.outokumpu.fi