• Ovenia/

Ovenia jatkaa Ilmarisen pääyhteistyökumppanina kiinteistönjohtamispalveluissa

Ovenia ja Ilmarinen ovat allekirjoittaneet sopimuksen Ilmarisen toimitila- ja asuinkiinteistöomaisuuden hoidosta. Ilmarisen omistuksessa Suomessa on noin 4700 asuntoa ja yli 130 liike-, toimisto-, varasto- ja muuta kiinteistöä, joiden yhteenlaskettu laajuus on noin 1,3 miljoonaa neliömetriä ja arvo yli 3,1 miljardia euroa (2013).

Sopimuksen mukaan Ovenia vastaa Ilmarisen kiinteistöomaisuuden hoidosta ja johtamisesta Suomessa pääkaupunkiseudun toimitilojen vuokrausta lukuun ottamatta. Ovenian ja Ilmarisen sopimus kattaa kiinteistöjohtamisen ja asuntojen vuokrauksen palvelut.

-       Muutoksella haemme laatua asiakaspalveluumme. Perustimme asiakkuustiimin vastaamaan asiakkaiden vaatimukseen nopeasta, henkilökohtaisesta ja täsmällisestä asiakaspalvelusta. Lisäksi oma henkilöstömme ottaa vastuun toimitilojen vuokrauksesta ja vuokralaisyhteistyöstä pääkaupunkiseudulla ja muissa keskeisissä kohteissa, Ilmarisen kiinteistöjohtaja Tomi Aimonen kertoo.

Ovenia jatkaa Ilmarisen kiinteistöjen johdon ja ylläpidon sekä asuntovuokrauksen pääyhteistyökumppanina. Sopimus on jatkoa Ovenian ja Ilmarisen monivuotiselle yhteistyölle.

-       Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme olla mukana Ilmarisen uuden kiinteistöstrategian toteutuksessa. Olemme tehneet heidän kanssaan pitkäaikaista tuloksellista yhteistyötä kiinteistönjohtamispalveluissa. Laaja osaamisemme ja valtakunnallinen verkostomme tarjoaa kustannustehokkuutta ja resursseja, jotka auttavat Ilmarisen kiinteistöjen tuotto- ja asiakastyytyväisyystavoitteiden saavuttamisessa, Ovenia Oy:n toimitusjohtaja Mika Valtonen toteaa.

Uusi sopimus astui voimaan 1.3.2014.

Mika Valtonen, toimitusjohtaja, Ovenia Oy, puh. 040 726 0006, mika.valtonen@ovenia.fi

Tomi Aimonen, kiinteistöjohtaja, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, puh. 050 366 7501, tomi.aimonen@ilmarinen.fi

Ovenia-konserni on Suomen johtava kiinteistöjohtamis-, vuokraus- ja isännöintipalvelujen tarjoaja. Konsernin muodostavat emoyhtiö Ovenia Group Oy, toimitilapalveluja tarjoava Ovenia Oy, isännöintipalveluja tarjoava Ovenia Isännöinti Oy ja kauppakeskusjohtamista ja liiketilakehitystä tarjoava Realprojekti Oy.

Vastaamme 12 kauppakeskuksen, 6000 toimitilan ja yli 72 000 asunnon hallinnoinnista. Palvelumme on sertifioitu kiinteistöjohtamisen ISO 9001 –laatujärjestelmän mukaisesti. Toimimme Suomessa 23 paikkakunnalla ja työllistämme yli 550 kiinteistöalan ammattilaista.

www.oveniaisannointi.fi

www.verkkoisannointi.fi

Ilmarinen

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että yli 900 000 suomalaista saa työstään ansaitsemansa eläkkeen. 580 asiantuntijan voimin autamme asiakasyrityksiämme menestymään, työntekijöitä viihtymään työssään ja viettämään eläkepäiviään mahdollisimman hyväkuntoisina. Markkinaosuutemme on noin kolmannes ja eläkevastuiden katteena meillä on yli 30 miljardin euron sijoitusomaisuus. Kiinteistösijoittajana olemme yksi Suomen suurimpia yhteensä 3,5 miljardin euron kiinteistöomaisuudellamme.

www.ilmarinen.fi