Ovenia-konserni vahvistaa johtoaan

Jan-Martin Börman (56) on kutsuttu Ovenian konsernijohtajaksi ja Ovenia Group Oy:n toimitusjohtajaksi.

Jan-Martin Börmanilla on vahva, kansainvälinen yritysjohtotausta. Hän aloitti uransa Volvon Tampereen liikkeen johtajana vuonna 1984, toimi Volvon kansainvälissä tehtävissä Italiassa ja Ruotsissa ja johti Suomen Volvoa toimitusjohtajana vuosina 1993-1998. Tämän jälkeen Börman työskenteli Brysselissä Volvo Cars Europen varapääjohtajana vastuualueinaan jälkimarkkinat ja asiakkuuskonseptit. Ennen siirtymistään Ovenia-konsernin toimitusjohtajaksi Jan-Martin Börman toimi Veho Group Oy Ab:n toimitusjohtajana.

”On hienoa saada näin kokenut ja ansioitunut liikkeenjohtaja vahvistamaan Ovenia-konsernin kasvua. Liikevaihtomme on kasvanut viiden vuoden aikana 8 miljoonasta eurosta yli 40 miljoonaan euroon ja henkilömäärä 80 henkilöstä yli 500 ammattilaiseen. Tavoitteemme on olla Suomen paras kiinteistöjohtamis- ja isännöintipalveluiden tuottaja, alan kehityksen suunnannäyttäjä sekä kiinteistöalan kiinnostavin työnantaja. Jan-Martin Börmanin vahva liikkeenjohdon kokemus vahvistaa erinomaisesti näitä tavoitteitamme”, toteaa Ovenia Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Tuomo Lähdesmäki.

Aikaisemmin sekä Ovenia Group Oy:n että Ovenia Oy:n toimitusjohtajana toiminut Mika Valtonen (47) jatkaa Ovenia Oy:n toimitusjohtajana vastaten konsernin toimitiloihin liittyvistä asiakkaista ja palveluista sekä näiden myynnistä.

Ovenia Group Oy, hallituksen puheenjohtaja, Tuomo Lähdesmäki, p. 050 587 9648

Ovenia Group Oy, toimitusjohtaja, Jan-Martin Börman, p. 0500 456 960

Ovenia-konserni on Suomen johtava kiinteistöjohtamis- ja isännöintipalvelujen tarjoaja. Ovenia-konsernin muodostavat emoyhtiö Ovenia Group Oy ja sen tytäryhtiöt Ovenia Oy, Ovenia Isännöinti Oy ja Realprojekti Oy.

Ovenia tarjoaa asiakaslähtöisiä kiinteistöjohtamispalveluita valtakunnallisesti. Olemme alan suurin ja vanhin yritys liike- ja toimitilojenjohtamisen yli 30 vuoden ja asuntoisännöinnin yli 70 vuoden kokemuksella. Olemme saaneet kiinteistöjohtamisen ISO 9001 -sertifikaatin ensimmäisenä Suomessa.

Palvelumme kattavat kaikki kiinteistöomaisuuden hallinnan ja johtamisen osa-alueet. Toimimme Suomessa 21 paikkakunnalla ja työllistämme yli 500 kiinteistöalan ammattilaista. Ovenia-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli yli 40 miljoonaa euroa. www.ovenia.fi, www.oveniaisannointi.fi, www.realprojekti.fi