Puhelinoperaattori Tele2:n mainoskuvauskiertue Kuopioon

Report this content

Lehdistötiedote 3.2.2004 Löytyykö mainostähti Kuopiosta? Puhelinoperaattori Tele2:n mainoskuvauskiertue Kuopioon Nyt rohkeilla kuopiolaisilla on mahdollisuus päästä tähdeksi maanlaajuiseen mainoskampanjaan. Euroopan johtava riippumaton teleoperaattori Tele2 on tällä viikolla lanseerannut matkapuhelupalvelun. Osana kännykkäliittyminen markkinointikampanjaa Tele2 kuvaa uutta mainostaan kiertueella ympäri Suomen. Tele2:n kuvausryhmä kiertää ympäri Suomea viikon aikana ja hakee paikallisia kykyjä uusien mainoksiensa päärooliin. Mitään erikoistaitoja ei etsitä vaan kaikki halukkaat ovat tervetulleita osallistumaan kuvauksiin. Kuopiolaiset pääsevät esittämään näyttelijän taitojaan kun kuvausryhmä saapuu 5.2 Kauppakeskus Minnaan, jossa kuvaukset ovat klo 12- 17. Halukkaat voivat ilmoittautua paikan päällä. 20 parasta suoritusta valitaan nettiyleisöäänestyksen perusteella. Helmikuun 19. päivä alkavaan äänestykseen voi osallistua osoitteessa www.tele2.fi. Voittajamainokset esitetään televisiossa maalis-, huhti-, ja toukokuun aikana. Kyseessä on täysin uusi tapa tehdä mainoksia, vastaavaa ei ole Suomessa ennen tehty. Mainosten tekotapa kuvastaa voimakkaasti Tele2:n toimintaa joka on joustavaa, innovatiivista ja ennen kaikkea kustannustehokasta. Säästämällä kaikissa kustannuksissa - myös mainosten tekemisessä - pystyy Tele2 tarjoamaan asiakkaillensa markkinoiden edullisimpia palveluita. Tele2 toimii 23 maassa ja sillä on Euroopassa yli 20 miljoonaa asiakasta. Matkapuhelinpalveluiden lisäksi Tele2 tarjoaa suomalaisille kauko- ja ulkomaanpuheluita sekä Internetpalveluita. Lisäksi Tele2:lla on yksi Suomen UMTS- toimiluvista. Lisätietoja: Kimmo Rannisto, toimitusjohtaja, Oy Finland Tele2 Ab, 0432-000 200 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/03/20040203BIT00220/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/03/20040203BIT00220/wkr0002.pdf