Aitoja makuja ja alkoholittomuutta – Happy Joe -uutuudet iskevät ajankohtaisiin trendeihin

Aitous on nyt valttia kaikessa, myös siidereissä. Iso-Britanniassa suosioon nousseet premium-päärynäsiiderit valloittavat vihdoin myös Suomen, kun Hartwall tuo markkinoille aidon päärynän makuisen Happy Joe Crispy Pearin. Aitous- ja hyvinvointitrendi  siivittää myös vähäalkoholillisten ja täysin alkoholittomien juomien suosiota. Kysyntään vastatakseen Hartwall on kehittänyt laadukkaan ja täysin alkoholittoman Happy Joe Dry Apple 0,0%
-siiderijuoman.

Happy Joe on noussut muutamassa vuodessa premium-siiderin ystävien suosikiksi. Uusi päärynäsiideri laajentaa rakastettua tuoteperhettä entisestään.

Puolikuiva Happy Joe Crispy Pear® on aidon päärynän makuinen, hedelmäisen raikas ja aromikas premium-päärynäsiideri. Se sopii erinomaisesti sekä seurustelujuomaksi että ruoan kanssa nautittavaksi.

Iso-Britanniassa premium-päärynäsiiderit nousivat 2000-luvun alussa unohduksista nuorten aikuisten suosikiksi. Myös Suomessa kuluttajat ovat entistä kiinnostuneempia aidoista mauista ja laadukkaista tuotteista.

”Kuluttajat hakevat yhä enemmän perinteisiä ja selkeitä makuja. Happy Joe Crispy Pear tarjoaa päärynäsiiderin ystäville laadukkaan ja aidon makuisen vaihtoehdon”, kertoo alkoholijuomien kategoriamarkkinointijohtaja Meri Vainikka Hartwallilta.

Vihdoin tarjolla laadukas vaihtoehto myös alkoholittomien siiderijuomien ystäville

Alkoholittomien siidereiden valikoima on vielä verrattain suppea, ja kuluttajat toivovat etenkin uusia laadukkaita ja aidon makuisia vaihtoehtoja. Happy Joe Dry Apple 0,0% Alcohol Free® on tyylikäs kuivan omenan makuinen alkoholiton siiderijuoma, joka tarjoaa omenasiiderin raikkaan ja luonnollisen alkoholittomana versiona.

”Uusi Happy Joe Dry Apple 0,0% tarjoaa terveellisen nautinnon tilanteeseen, jossa ei haluta nauttia alkoholipitoisia juomia, mutta kaivataan kuitenkin hyvän premium-siiderin makua. Teettämämme tutkimuksen mukaan alkoholittomista juomista etsitään nautintoa sekä arkeen että juhlaan. Alkoholittomat siiderit ovat kasvaneet vauhdilla Ruotsissa ja sama trendi näkyy jo Suomessakin”, Vainikka kertoo.

Hyvinvoinnille annetaan yhä enemmän painoarvoa ja yhä useampi kuluttaja valitsee joko vähäalkoholillisen tai täysin alkoholittoman vaihtoehdon. Moni jatkaa tipatonta tammikuun jälkeen ja toivoo kauppoihin lisää alkoholittomia vaihtoehtoja.

Happy Joe Dry Apple 0,0% Alcohol Free löytyy tutuista 0,275 litran lasipulloista. Happy Joe Crispy Pearin alkoholipitoisuus on 4,7 %, ja se on saatavilla 0,275 litran lasipullossa ja 0,33 litran tölkissä.

Lisätietoja: Meri Vainikka, alkoholituotteiden kategoriamarkkinointijohtaja, Oy Hartwall Ab, +358 50 5546 660, meri.vainikka(at)hartwall.fi

Median yhteydenotot: Taina Lampela-Helin, viestintäpäällikkö, Oy Hartwall Ab, +358 40 6684 600, taina.lampela-helin(at)hartwall.fi

Painokelpoiset kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=3539-ahfdbbfede&l=FI

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia.

Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä.

Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia.

Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi