Cheek ja J. Karjalainen viihdyttävät Lahden Isojano-juhlan yleisöä

Isojano-olutjuhla järjestetään jo 20. kertaa

Perinteikästä Isojano-olutjuhlaa vietetään tänä vuonna jo 20. kertaa. Hartwallin Lahden panimolla 23.-24. elokuuta järjestettävä olutjuhlassa pääesiintyjinä ovat lahtelaislähtöinen Cheek ja jo ensimmäisessä Isojano-juhlassa esiintynyt J. Karjalainen. Juhlahumua siivittää vain tapahtumaa varten valmistettu nimikkojuoma, Isojano-olut.

Viime vuoden tapaan sadonkorjuun hengessä järjestettävä koko kansan Isojano-olutjuhla juhlistaa oluen pääraaka-aineen, mallasohran, korjuuaikaa. Olutkansa voi nauttia eturivin artisteista, Hartwallin monipuolisesta olutvalikoimasta sekä herkullisesta Isojano-illallisesta. Illallismenun kyytipojaksi sopii Hartwallin panimomestarin vain tätä tapahtumaa varten valmistama Isojano-olut.

Tänä vuonna Isojano-olut on raikas vaalea suodattamaton ale. Pilsnermaltaan, vaalean karamellimaltaan ja vehnämaltaan yhdistelmä antaa oluelle raikkaan maun. Kesäistä makua täydentää reilu annos Columbus-humalaa, joka antaa oluelle ainutlaatuisen sitrusmaisen humalan aromin.

Pääesiintyjinä Cheek ja J. Karjalainen
Tänä vuonna tapahtuman pääesiintyjinä ovat lahtelaislähtöinen Cheek ja 20 vuotta sitten ensimmäisessä Isojano-tapahtumassa esiintynyt J. Karjalainen.

Perjantaina 23.8. tapahtuman avaa rap-duo Kuningas Pähkinä & Tamu, jonka jälkeen lavalle astuu loistavan paluun tehnyt ex-Kemopetrol-solisti Laura Närhi. Illan päättää huippusuosioon noussut räppäri Cheek; Lahdesta kotoisin oleva tähti myi ensimmäisenä suomalaisena artistina Helsingin Jäähallin loppuun tulevan syksyn konsertillaan.

Lauantaina 24.8. ensimmäisenä lauteille rynnistää Costello Hautamäki, joka pohjustaa toisen musiikkihuipulle paluun tehneen artistin, Anssi Kelan, hittiputkea. Lauantai-illan tunnelman huipentaa J. Karjalainen, joka ei esittelyjä kaivanne. Vuosikymmenet hittejä tehtaillut mies nähdään ja kuullaan kera upean orkesterinsa, joka vilisee Suomen eturivin muusikkoja.

Isojanon ovet aukeavat molempina iltoina klo 19. Liput tapahtumaan maksavat 30 euroa / ilta. Lippuja myy Lippupiste ja niitä voi ostaa myös tapahtumasta, mikäli lippuja on saatavilla ennakkomyynnin jälkeen.

Tapahtuman VIP-lippujen myynti: myynti@casseli.fi ja puh. 010 422 5950.

Isojano-tapahtumaan voi tutustua tarkemmin osoitteessa www.isojano.fi.

Lisätietoja: Tero Merinen, Isojano-tapahtuman vastaava, Hartwall, tero.merinen@hartwall.fi, p. 020 717 6242

Yrityksestä

Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Kun keho ja mieli virkistyvät, seuraa hyviä asioita. Hartwall on myös virkistävä työpaikka ja kumppani. Hartwallilaisia on yhteensä 700 ja välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä. Moderni tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia. Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lapin Kulta. Olemme myös Heineken- ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.