ED–energiajuomat nyt tölkissä

ED tarjoaa nyt energiaa kuluttajien toivomassa, pienemmässä pakkauskoossa. ED-energiajuomien suosituimmat maut ED regular ja ED Lemon light tulevat kauppoihin 0,33 litran tölkeissä. Tölkkikoko ohjaa energiajuomien kulutusta vastuullisempaan suuntaan.

Energiajuomia nautitaan tilanteissa, joissa kaivataan henkistä ja fyysistä piristystä. Energiajuoma piristää ja pitää skarppina vaikkapa pitkällä ajomatkalla tai työnteon lomassa kahvin sijaan. ED-energiajuomien suosituimmat maut ED regular ja ED Lemon light ovat nyt saatavilla 0,33 litran tölkeissä. Tölkki on sopivan kokoinen pakkauskoko, joka on helppo napata mukaan matkaan.

Pienempi pakkauskoko on etenkin vanhempien energiajuomien kuluttajien toivoma pakkauskoko. ED-energiajuomat haluavat vastata kuluttajien toiveisiin tuomalla kauppoihin pienemmän pakkauskoon, joka myös ohjaa energiajuomien kulutusta vastuullisempaan suuntaan.

ED-energiajuomat ovat saaneet kiitosta erityisen hyvästä maustaan. ED regular ja raikkaan sitruunainen Ed Lemon light ovat suosituimpia makuja.

ED regular on vitaminoitu kofeiinipitoinen energiajuoma, jonka energiasisältö on 53 kilokaloria desilitraa kohti. Yhdessä tölkissä on kofeiinia noin 1,5 kahvikupillisen verran. Kevyempi ja sitruunainen ED Lemon light sisältää 10 kilokaloria desilitraa kohti.

Energiajuomat on tarkoitettu aikuisille, eikä niitä suositella lapsille, raskaana oleville eikä kofeiiniherkille henkilöille.

Kuvat:
http://mediapa nkki.hartwall.fi/?cart=1555-hfhcfdejmd&l=FI

Mikko Poutanen, ED-energiajuomien tuotepäällikkö, mikko.poutanen@hartwall.fi, puh. 020 717 2957

Lisätietoja, kuva- ja tuotenäytepyynnöt:
Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 2073, hanna.leppaniemi@hartwall.fi

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, mehuja ja erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster’s ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwall on osa HEINEKENia, joka on Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin panimo volyymilla mitattuna.