Hartwall Jaffa Musta Appelsiini on syksyn hyytävin uutuusherkku

Aito oikea Hartwall Jaffa on virvoitusjuomien uusi musta! Appelsiinin makuinen mustaan pukeutunut Hartwall Jaffa Musta Appelsiini palaa valikoimaan kuluttajien toiveesta. Uutuusjuoma on saatavilla syyskuun alussa.

Suomen rakastetuin virvoitusjuoma Hartwall Jaffa tutustutti suomalaiset appelsiinin makuun yli 60 vuotta sitten. Kesän jälkeen klassikkojuoma valloittaa suomalaiset jälleen – tällä kertaa pukeutuneena mustaan.

Syksyn ehdoton hitti Hartwall Jaffa Musta Appelsiini palaa syyskuun alussa takaisin valikoimiin kuluttajien toiveesta. Raikas ja hedelmäinen juoma maistuu appelsiinilta, mutta on maultaan hieman perinteistä Jaffa Appelsiinia makeampi.

”Musta Appelsiini on nuorekas uutuus tuoteperheessämme. Jännittävä Musta Appelsiini sopii nautittavaksi taianomaisten, pimenevien iltojen vuodenaikana. Juoma on kuin tehty Halloween-juhlien suosikiksi”, Jaffan tuotepäällikkö Karita Taura sanoo.

Hartwall Jaffa Musta Appelsiini on makeutettu sokerilla. Juoman energiasisältö on 37 kcal/100ml. Hartwall Jaffa Musta Appelsiini myydään 0,5 l ja 1,5 l pakkauksissa. Juoma on saatavilla kaupoista syyskuun alusta alkaen.

Lisätietoja: Karita Taura, Jaffan tuotepäällikkö, Hartwall, puh. 050 595 2148, karita.taura(at)hartwall.fi

Median yhteydenotot: Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 2073, hanna.leppaniemi(at)hartwall.fi

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=2457-dhhkdamcke&l=FI

Hartwall Jaffa
Jo vuodesta 1949 markkinoilla ollut Hartwall Jaffa on Suomen arvostetuin juomabrändi. Hartwall Jaffa on tänä päivänä monipuolinen tuoteperhe, jonka valikoimasta löytyy juomia monenlaiseen makuun. Hartwall Jaffojen maku tulee aina aidosta hedelmästä, sillä kaikissa Hartwall Jaffa -juomissa käytetään vain luontaisia aromeja. www.jaffa.fi

Yrityksestä

Oy Hartwall Ab Meidän tehtävämme on virkistää Suomea. Uskomme, että kaikissa tilanteissa, ihmisissä ja asioissa piilee mahdollisuuksia. Lasimme on aina puoliksi täynnä. Hartwallilaisia on yhteensä 630, ja panimoala työllistää Suomessa välillisesti 26 000 ihmistä. Tuotantolaitoksemme sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Kehitämme uusia ideoita sidosryhmiemme kanssa – janoamme menestystä yhdessä. Laaja tuotevalikoimamme ulottuu vesistä viineihin. Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Original Long Drink, Hartwall Novelle ja Lapin Kulta. Olemme myös Heineken- ja Pepsi-brändien yhteistyökumppani Suomessa. Edistämme vastuullista juomakulttuuria ja pidämme huolen, että sekä juomamme että tekomme ovat hyviä. www.hartwall.fi

Lainaukset

Jännittävä Musta Appelsiini on kuin tehty nautittavaksi taianomaisten, pimenevien iltojen vuodenaikana. Juoma onkin kuin tehty Halloween-juhlien suosikiksi.
Karita Taura, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö