Hartwall Jaffa Pomelo – kesän herkullisin juoma

Hartwall Jaffan uutuuksissa maistuu kesän raikkaus

Hartwall Jaffan kesän uutuusmaut ovat aina odotettuja kesäjuomia. Tänä keväänä Suomen arvostetuin virvoitusjuoma tuo kesän herkutteluhetkiin raikkaan sitruksisen Hartwall Jaffa Pomelon. Hartwall Jaffa Vihreä Mandariini puolestaan yhdistää kiivihedelmän ja mandariinin jännittäväksi makuelämykseksi.

Hartwall Jaffa tekee pomelon raikkaan maun tutuksi suomalaisille
Hartwall Jaffa on Suomen rakastetuin virvoitusjuomaperhe, jossa jokaisen juoman maku tulee aidosta hedelmästä. Yli 60 vuotta sitten aito oikea Hartwall Jaffa tutustutti suomalaiset appelsiinin uuteen ja ihmeelliseen makuun. Tänä keväänä on pomelon vuoro.

Hartwall Jaffa Pomelossa voi maistaa tropiikin paahteessa kasvavan sitrushedelmän raikkauden. Pomelo eli citrus maxima on suurikokoinen sitrushedelmä, jonka maussa on hunajamaista makeutta sekä sitrushedelmien raikkautta. Kuten muutkin Hartwall Jaffa -juomat myös pomelolimonadi saa makunsa aidosta hedelmästä. Sen valmistuksessa on käytetty aitoa hedelmämehua.

”Hartwall Jaffa liittyy kesään, iloon ja aurinkoon. Se on kuulunut suomalaisten kesänviettoon jo yli 60 vuotta. Siksi Hartwall Jaffan kesän uutuudet ovatkin aina hyvin odotettuja”, kertoo Karita Taura, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö.

”Tänä kesänä kunnioitamme perinteitä ja tuomme valikoimaan uuden sitrusmaun, herkullisen Pomelon. Samalla haluamme tarjota myös jotakin aivan uudenlaista. Kesän ehdottomasti jännittävin uutuusmaku on Vihreä Mandariini”, Taura kertoo.

Hartwall Jaffa Pomelo näyttäytyy tuoteperheelle tutussa nostalgisessa ulkoasussa. Juoma on makeutettu sokerilla. Juoman energiasisältö on 51 kcal/100 ml. Hartwall Jaffa Pomelo on myynnissä 0,5 ja 1,5 litran kierrätysmuovipulloissa maaliskuun puolivälistä alkaen.

Kesän jännittävin uutuusmaku – Hartwall Jaffa Vihreä Mandariini
Kesän yllättävin virvoitusjuoma on Hartwall Jaffa Vihreä Mandariini. Kiivistä ja mandariinista makunsa saava juoma on tarkoitettu kesän herkkuhetkiin. Väriltään vihreä juoma puhuttelee makeutensa ansiosta erityisesti nuoria aikuisia ja vastaa herkuttelun tarpeeseen.

Hartwall Jaffa Vihreä Mandariini on saatavilla päivittäistavarakaupoissa vain 0,5 litran kierrätysmuovipullossa maaliskuun puolivälistä alkaen. Juoman energiasisältö on 52 kcal/100 ml.

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=2234-cmahieemjm&l=FI

Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, hanna.leppaniemi(at)hartwall.fi, puh. 020 717 2073
Karita Taura, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö, Hartwall, karita.taura(at)hartwall.fi, puh. 050 595 2148

Hartwall Jaffa