Hartwall Jaffa tekee Siwan asiakkaista joulun sankareita

Tänä jouluna Hartwall Jaffa ja Suomen Lähikauppa keräävät yhteisellä kampanjallaan rahaa Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle. Kampanjan aikana hankkeen tukeminen on mahdollista kaikissa Suomen Siwoissa sekä digitaalisissa kanavissa. Hartwall on Uuden Lastensairaalan ensimmäinen perustajalahjoittaja ja on lahjoittanut sairaalan rakentamiseen yhteensä yli miljoona euroa.

Tänä vuonna Hartwall Jaffa ja Suomen Lähikauppa tekevät yhdessä hyvää ja keräävät varoja Uudelle Lastensairaalalle tuomalla joulumieltä Suomen jokaiseen Siwa-myymälään.

”Olemme erittäin iloisia, että voimme toteuttaa joulukampanjamme yhteistyössä Suomen Lähikaupan kanssa. Siwat kattavat suuren osan Suomea, joten varainkeruumme pääsee leviämään mahdollisimman laajalle ja tarjoaa kaikille suomalaisille mahdollisuuden osallistua talkoisiin”, toteaa Hartwall Jaffan tuotepäällikkö Karita Taura.

"Lähdimme erittäin mielellämme Hartwallin kanssa rakentamaan kampanjaa, jonka avulla tuetaan Lastensairaala-hanketta. Lapsiperheet ovat meille tärkeitä ja halusimme tänä jouluna aidosti lähteä tekemään hyvää ja osaltamme auttamaan pieniä lapsia", Suomen Lähikaupan markkinointipäällikkö Olli Sahala sanoo.

Uusi Lastensairaala -hankkeen tavoitteena on saada Suomeen lasten erikoissairaanhoitoon keskittynyt huippuyksikkö. Hartwall on ensimmäisenä perustajalahjoittajana sitoutunut tukemaan hanketta sen valmistumiseen, eli vuoteen 2017 asti, ja aikoo lahjoittaa hankkeelle yhteensä miljoona euroa.

Hartwall Jaffan sympaattiset hedelmähahmot mukana rakennustalkoissa

Viime vuonna itsensä suomalaisten sydämiin laulanut Hartwall Jaffan hedelmäkuoro jatkaa tänä vuonna ihmisten ilahduttamista tukeakseen Uusi Lastensairaala -hanketta. Hyvän mielen Hartwall Jaffa -kampanjan aikana Hartwall Jaffan hedelmähahmot tuovat hellyttävän tarinan avulla auttamisen iloa ja merkitystä esille. Hedelmähahmot jakavat joulumieltä tarinassaan, jossa hedelmäkuoro auttaa nuorinta jäsentään – Lime-hedelmää – toipumaan onnettomuudesta. Tarinaa voi seurata sekä Siwan myymälöissä että kampanjan digitaalisissa kanavissa.

Hartwall Jaffan herkulliset tuotteet ovat ilahduttaneet suomalaisia pienimmästä isoimpaan jo monen sukupolven ajan. ”Uusi Lastensairaala -projektin avulla Hartwall Jaffa voi hyvin konkreettisella tavalla auttaa. Toivottavasti voimme edistää pienten potilaiden hyvinvointia ja luoda heille lisää hyviä lapsuusmuistoja”, toteaa Karita Taura.

Yhteisessä joulukampanjassaan Hartwall Jaffa ja Suomen Lähikauppa lahjoittavat Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle sekä kannustavat kaikkia suomalaisia osallistumaan keräystalkoisiin. Jokaisesta kampanjan aikana Siwasta ostetusta 1,5-litran Hartwall Jaffa-pullosta lahjoitetaan 10 senttiä Uudelle Lastensairaalalle. Lahjoittaa voi myös kampanjan digitaalisilla kanavilla tai ostamalla Siwa-myymälöistä 1€ arvoisia lahjoituslipukkeita.

Hyvän mielen Hartwall Jaffa -kampanja on käynnissä 27.11.2014 – 7.1.2015. Kampanjaan voi osallistua myös Hartwall Jaffan (www.jaffa.fi) ja Lastensairaalan (http://uusilastensairaala2017.fi/lahjoita) -verkkosivuilla.

Karita Taura, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö, Hartwall, puh. 050 595 2148, karita.taura(at)hartwall.fi

Olli Sahala, Suomen Lähikauppa Oy:n markkinointipäällikkö, puh. 020 700 3106, olli.sahala(at)lahikauppa.fi

Median yhteydenotot: Lauramaria Havu, projektipäällikkö, Miltton, puh. 040 721 8383, lauramaria.havu(at)miltton.fi

Hartwall Jaffa