Hartwallin sesonkituotteet ihastuttavat jouluisella makumaailmallaan

Hartwall tuo odotetut joulutuotteensa kauppoihin loppuvuodeksi. Hartwallin joulussa korostuvat sesonkimaut, jotka hemmottelevat loppuvuoden juhlakauden nautiskelijoita. Laadukkaista raaka-aineista valmistetut joulutuotteet on suunniteltu joulun tunnelmaa ja joulupöydän makupalettia mielessä pitäen. Tuotteet toimivat oivallisesti itsekseen joulutunnelman nostattajina sekä jouluruokien kavereina ja makumaailman täydentäjinä.

Lapin Kulta Luomu Jouluolut 4,6 %

Lapin Kulta -perhe täydentyy tänäkin vuonna joulupöytään erityisen hyvin sopivalla oluella. Tumma, Münchener-tyyppinen jouluolut tasapainottaa kalapöydän etikkaisia makuja, täydentää makeahkojen laatikoiden ja kinkun makumaailmoja ja maistuu virkistävältä joulusaunan päätteeksi. Luonnonmukaisesti tuotettu Lapin Kulta Jouluolut on valmistettu kotimaisesta luomuohrasta ja suunniteltu varta vasten joulun makumaailma mielessä pitäen.

Kantavierre: 11,2 %
Katkerot: 28 EBU
Väri: 50 EBC
Alkoholi: 4,6 til-%

Myynnissä 0,35 litran tyylikkäässä lasipullossa.

Upcider Jouluomena 4,7 %

Joulunsesongiksi siiderivalikoimaan palaa jo perinteeksi muodostunut Upcider Jouluomena. Upcider Jouluomena hemmottelee sekä joulunajan herkuttelijoita että kauden makuja rakastavia siiderin ystäviä. Sen jouluisessa maussa on kanelia sekä vaniljaa ja jälkimausta löytyy ripaus neilikkaa. Juoma toimii viileänä nautintojuomana sekä lämpimänä hemmottelujuomana glögissä.

Myynnissä loka-joulukuun ajan 0,5 litran kierrätysmuovipullossa. Alkoholi: 4,7 til-%

Hartwall Jaffa Jouluomena

Hartwall Jaffa Jouluomena on jo perinteeksi muodostunut herkku, jota suomalaiset odottavat joulupöytään. Koko perheen joulunpunaisessa juomassa yhdistyvät omenan sekä jouluisten mausteiden, kuten vaniljan ja inkiväärin maut. Pirteän Jaffa Jouluomenan maku muodostuu vain luontaisista aromeista.

Joulun kausituote on myynnissä 1,5 litran kierrätysmuovipulloissa sekä 0,33 litran tölkkien 12-packissa lokakuusta alkaen.

Median yhteydenotot: Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 2073, hanna.leppaniemi(at)hartwall.fi

Kuvat: http://mediapankki.hartwall.fi/?cart=2599-bemabjffdf&l=FI  ja http://mediapankki.hartwall.fi

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster's ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa. Lähdevesipullottamo on Karijoella Etelä-Pohjanmaalla ja pääkonttori Helsingissä. Hartwall on osa tanskalaista juoma-alan konsernia, Royal Unibrew’tä.