Herkullisen raikas kesäjuoma: Hartwall Jaffa Omena-inkivääri

Aito ja oikea Hartwall Jaffa kutkuttaa makunystyröitä kesäisellä uutuusmaulla. Raikkaan vihreän omenan ja itämaisen inkiväärin eksoottinen yhdistelmä on uudenlainen makuelämys Hartwall Jaffan ystäville.

Herkullisen omenainen juoma saa inkivääristä sopivan säväyksen. Jaffa-uutuus maistuu sekä janonsammuttajana kesän helteillä että raikkaana juomanautintona.

”Hartwall Jaffan kesän uutuusmaut ovat aina odotettuja kesäjuomia, jotka ihastuttavat suomalaisia raikkaudella. Hartwall Jaffa Omena-inkivääri on ihanan omenainen ja samalla piristävän raikas. Tällä herkullisella uutuudella haluammekin vastata myös nousevaan makutrendiin ja tuoda valikoimiin aivan uudenlaisen virvoitusjuomamaun”, kertoo Hartwall Jaffan tuotepäällikkö Karita Taura.

Kuten kaikkien Hartwall Jaffojen, myös Omena-inkiväärin aito maku syntyy vain luontaisista aromeista ja hedelmämehuista. Makeutensa pirteä uutuus saa sokerista. Juoman energiasisältö on 37 kilokaloria desilitraa kohti.

Hartwall Jaffa Omena-inkivääri näyttäytyy tuoteperheelle ominaisessa nostalgisessa ulkoasussa. Uutuustuotteen tunnistaa pakkauksen vihreästä omenasta, jossa on ripaus retroa. 0,33 litran tölkki on sopiva annoskoko kerralla nautittavaksi.

Hartwall Jaffa Omena-Inkivääri on saatavilla 1,5 litran kierrätysmuovipulloissa sekä 0,33 litran tölkkipakkauksissa. Uutuus on kaupoissa maaliskuusta alkaen.

Tuotekuvat:

Karita Taura, Hartwall Jaffan tuotepäällikkö, Hartwall, puh. 050 595 2148 , karita.taura@hartwall.fi

Lisätietoja, kuva- ja tuotenäytepyynnöt:
Hanna Leppäniemi, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 2073, hanna.leppaniemi@hartwall.fi

Hartwall Jaffa
Jo vuodesta 1949 markkinoilla ollut Hartwall Jaffa on Suomen arvostetuin juomabrändi. Hartwall Jaffa on tänä päivänä monipuolinen tuoteperhe, jonka valikoimasta löytyy juomia monenlaiseen makuun. Hartwall Jaffojen maku on aina aidosta hedelmästä, sillä kaikissa Hartwall Jaffa -juomissa käytetään vain luontaisia aromeja.

Hartwall
Hartwall on juoma-alan innovatiivinen suunnannäyttäjä. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu oluita, siidereitä ja long drink -juomia, pullotettuja vesiä, virvoitusjuomia, mehuja ja erikoisjuomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. Tunnetuimmat tuotemerkit ovat Lapin Kulta, Karjala, Foster’s ja Heineken -oluet sekä Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Upcider ja Hartwall Original Long Drink. Hartwall on osa HEINEKENia, joka on Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin panimo volyymilla mitattuna.