Isojano-olutjuhla tuo huippuartisteja ja Oktoberfestin railakkaan tunnelman Lahteen

Hartwallin Isojano-olutjuhla järjestetään Hartwallin Lahden panimon pihalla lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna. Tänä vuonna vietetään Isojanon 25-vuotisjuhlaa, jonka kunniaksi Isojanossa huvitellaan Oktoberfestin hengessä. Lavalle nousee kotimaan kirkkaimpia tähtiä, kuten JVG, Jenni Vartiainen, Jannika B ja Pete Parkkonen.

Hartwall Isojanoa juhlitaan tänä vuonna 5.−6. lokakuuta. Luvassa on rentoa tunnelmaa, upeita oluita, lähiruokaa Lahden seudulta ja maan kovimpia artisteja. Juhlavuodesta iloitaan myös koko perheen kanssa, sillä Iloisten Lasten Limujuhla valtaa panimon pihan sunnuntaina 7.10. Muumien tähdittämänä.

”Hartwall Isojano on pian viihdyttänyt hyvän oluen ja musiikin ystäviä neljännesvuosisadan ajan. Nyt juhlavuoden kunniaksi on luvassa jotain aivan erityistä: tuomme kaikkien aikojen Oktoberfest-juhlat Lahteen. Tunnelma nousee taatusti kattoon”, lupaa Hartwallin kenttämyyntipäällikkö Tero Merinen.

Perjantaina teltan lämmittävät Steve’n’Seagulls, Pete Parkkonen & Jimmy Cola ja Jenni Vartiainen

Iloisten ihmisten olutjuhlan käynnistää country-yhtye Steve’n’Seagulls, joka esittää bluegrass-versioita tunnetuista hard rock- ja metallikappaleista. Bändin energia tempaisee yleisön suoraan riehakkaaseen saluunatunnelmaan. Rokkari Pete Parkkonen jatkaa juhlia ja nousee lavalle bilekoneeksikin kutsutun Jimmy Cola -yhtyeen kanssa. Perjantai-illan päättää palkittu ja kahdella Vain Elämää -sarjan kaudella esiintynyt laulajatähti Jenni Vartiainen.

Lauantaina rytmeistä vastaavat Brädi, Jannika B ja JVG

Lauantaina on luvassa lahtelaista, totta kai! Paikalliset ylpeydet, hiphopkonkari Brädi ja ”Onnenpäivä” ja ”Seuraavaan elämään” -hiteistään tunnettu laulaja Jannika B nostavat tunnelman huippuunsa. Illan päättää supersuosittu rap-duo JVG. JVG tunnetaan massiivisista, kaikkien tuntemista hiteistä, kuten ”Voitolla yöhön”, Häissä” ja ”Tarkenee”.

Oktoberfest-olutta litran tuopeista

Olutjuhlan teema näkyy myös tuoppien sisällössä, sillä tarjolla on uutta Lahden Erikois Oktoberfest -olutta. Saksalaisista humaloista valmistettu pehmeä Oktoberfest-tyylin täysmallasolut kunnioittaa saksalaisoluiden perinteitä ja raaka-aineita.

”Oktoberfest on maailman suurin kansanjuhla, ja oluet sen päätähtiä. Oma Oktoberfest-oluemme on kehitetty Lahdessa. Se on pehmeän maltainen, meripihkan värinen ja varsin tasapainoinen juhlajuoma”, kertoo oluen luonut panimomestari, Hannele Alakarhu Hartwallilta.

Sunnuntaina luvassa Iloisten Lasten Limujuhla

Kaikille avoin Iloisten Lasten Limujuhla valtaa panimon pihan sunnuntaina, jolloin ohjelmaa on koko perheelle aivan pienimmistä lähtien! Luvassa on erityisvieraita Muumilaaksosta ja lisäksi hauskaa tekemistä tarjoavat erilaiset puuhapisteet ja esitykset.

------

Hartwall Isojano -olutjuhla järjestetään Hartwallin Lahden Panimon pihalla perjantaina 5.10. ja lauantaina 6.10. Portit aukeavat yleisölle molempina iltoina kello 19.00.

Lippuja saa nyt Lippupisteen kautta: www.lippu.fi/isojano

Ennakkoliput Isojano-tapahtumaan maksavat 42 €/ilta + toimitusmaksu. Lippuja voi ostaa myös tapahtumasta hintaan 45 €, mikäli lippuja on saatavilla ennakkomyynnin jälkeen.

Iloisten ihmisten olutjuhlan kotisivut: www.isojano.fi

--

Iloisten Lasten Limujuhla järjestetään panimon pihalla sunnuntaina 7.10. klo 12−15, jolloin ohjelmaa on järjestetty perheen pienemmille. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

--

Lisätietoja: Tero Merinen, kenttämyyntipäällikkö, Hartwall, puh. 020 717 6242   tero.merinen@hartwall.fi

Median yhteydenotot: Elina Lehmusto, viestintäpäällikkö, Hartwall, puh. 040 5696 043, elina.lehmusto@hartwall.fi

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä Suomessa. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tunnetuimmat tuotemerkit ovat Hartwall Jaffa, Hartwall Novelle, Lapin Kulta, Karjala ja Hartwall Original Long Drink. Olemme myös Heineken ja Pepsi -brändien yhteistyökumppani Suomessa.

Hartwallin moderni tuotantolaitos sijaitsee Lahdessa, lähdevesipullottamo Karijoella ja pääkonttori Helsingissä. Rakastettujen klassikoiden ja innovatiivisten uutuuksien parissa työskentelee 700 hartwallilaista, välillisesti työllistämme Suomessa 11 000 ihmistä. Olemme osa tanskalaista Royal Unibrew -konsernia. Edistämme vastuullista juomakulttuuria. Toimimme aktiivisesti ympäristön hyväksi ja korostamme lähituotantoa. Ilman Hartwallia Suomi olisi kuivempi paikka elää. www.hartwall.fi